וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: המבורג ניצחה 1:3 את האנובר

המארחת הסתדרה ללא רפאל ואן דר וארט וחזרה מפיגור ביתי בדרך לבריחה מהתחתית. 2:3 למיינץ בחוץ על ורדר ברמן

אחרי שנרגעו הרוחות ממשחק העונה בו באיירן מינכן חגגה בדורטמונד, ננעל הערב (ראשון) המחזור ה-13 עם ניצחונה של המבורג 1:3 בבית על האנובר ועם ניצחון החוץ של מיינץ 2:3 על ורדר ברמן.

מילאן באדל שחקן המבורג. GettyImages
סיפק שוויון מהיר. מילאן באדלי/GettyImages

המבורג - האנובר 1:3

גם ללא הכוכב הגדול רפאל ואן דר וארט שישב ביציע, המבורג השיגה שלוש נקודות חשובות בקרב התחתית מול האנובר. סבולץ' הוסטי ההונגרי חטף כדור והעלה את האורחים ליתרון בדקה ה-28, אבל שלוש דקות לאחר מכן מילאן באדלי הקרואטי איזן עם שערו הראשון העונה, כשהקשית מ-25 מטרים אחרי הדיפה לא טובה של השוער. מקסימיליאן בייסטר המוכשר הפך את התוצאה עם נגיחה מצוינת בדקה ה-46 עם השישי שלו בליגה, והטורקי הקאן צ'להאנולו חתם שש דקות לסיום. המבורג דילגה על פני האנובר והיא במקום ה-11 עם 15 נקודות. הקבוצה של מירקו סלומקה עם שישה משחקים ללא ניצחון.

מקסימיליאן בייסטר שחקן המבורג כובש מול סבסטיאן פוקוניולי שחקן האנובר. GettyImages
שישה שערים העונה. מקסימיליאן בייסטר/GettyImages

ורדר ברמן - מיינץ 3:2

אחרי ארבעה הפסדי חוץ רצופים, מיינץ הגיעה לווזרסטדיון והשיגה שלוש נקודות שקידמו אותה למקום השביעי, בעוד ורדר ברמן נותרה במקום ה-12, רק ארבע נקודות מעל פרייבורג שניצבת במקום ה-14 המוליך למבחנים. כבר אחרי שבע דקות עלתה מיינץ ליתרון, כשניקולאי מולר זיהה מיקום לא טוב של סבסטיאן מייליץ והקשית מעל השוער את השביעי שלו העונה בליגה. 10 דקות לאחר מכן מייליץ נותר בהלם כשכדור נעצר במשקוף ושינג'י אוקזאקי המשיך מהאוויר בין רגליו של השוער. ברמן לא הצליחה להכניע את לוריס קריוס בשערה של מיינץ, ובדקה ה-70 ספגה את השלישי מאוקזאקי שהשלים צמד. רק חמש דקות לסיום צימק אליירו אליה ההולנדי ופרנקו די סנטו עוד נתן תקווה עם 3:2 בדקת הסיום, אך מיינץ החזיקה מעמד וניצחה.

שינג'י אוקזאקי שחקן מיינץ חוגג שער. GettyImages
צמד בדרך לניצחון. שינג'י אוקזאקי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully