וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: אוהד פרץ למגרש והיכה את שוער היריבה

צפו במקרה חמור מהליגה השלישית באנגליה: אוהד סווינדון תקף את שוער לייטון אוריינט ג'יימי ג'ונס, היכה אותו ונעצר לפני שהצליח לפגוע בו: "שכף רגלו לא תדרוך יותר במגרשי כדורגל". באנגליה מודאגים: מדובר במקרה השלישי זה שנה בו שחקנים מותקפים בידי אוהדים

באנגליה לא נרגעים מהמקרה החמור שארע אמש (שבת) במשחק הצמרת בליגה השלישית בין לייטון אוריינט לסווינדון. בסופו של המשחק, לייטון אוריינט שמרה על מקומה בראשות הטבלה עם ניצחון 1:3, אך במהלך המשחק אוהד סווינדון פרץ למגרש, היכה את שוער לייטון אוריינט ג'יימי ג'ונס באגרופים ונעצר זמן קצר לפני שהצליח לפגוע בו. ג'ונס סיים את המשחק בין הקורות, אך הרוחות סערו בסיום. היה זה המקרה השלישי בפחות משנה בו אוהדים תוקפים שחקני כדורגל בליגות השונות באנגליה, והוא מצטרף לתקיפות של אוהדים שאירעו בליגות הנמוכות באוקטובר האחרון.

צפו במקרה החריג

"זה היה לא ייאמן - הסצנה הכי גרועה שאני זוכר מאז שאני מנג'ר", אמר בסיום מנג'ר לייטון אוריינט ראסל סלאד. "ג'יימי בסדר, אבל זה לא הופך את זה לבסדר, זה מזעזע. האוהד הזה צריך להיות מושעה לכל החיים ולא לחזור לעולם למגרשי הכדורגל".

הבעלים של סווינדון הביע התנצלות בסיום, והבהיר כי אותו אוהד יורחק לצמיתות מהמגרשים. "לא נסבול התנהגות כזאת של אוהדים, אם הוא יימצא אשם לאחר חקירת המשטרה, הוא יורחק ויוענש ביד קשה".

שוער לייטון אוריינט ג'יימי ג'ונס. Dave Jones, GettyImages
באנגליה מודאגים מהחוליגנים ששוב מרימים את ראשם. ג'יימי ג'ונס/GettyImages, Dave Jones

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully