וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: "אם נמשיך ככה בסוף נרד ליגה, המצב מפחיד"

24.11.2013 / 8:38

הזהובים מפנימים שהם קבוצת תחתית אחרי ההפסד בעכו, ומחפשים מחליפים ללאמין והרפקה. שחקן: "זאת קטסטרופה, שערורייה, כל אחד משחק בשביל עצמו". שחקן אחר: "זה לא שיביאו את מסי בינואר, אבל חייבים חיזוק"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: יותם בן דוד

בני יהודה בצרות צרורות ובמועדון כבר מתרגלים למציאות החדשה שבה הפכה הקבוצה לקבוצת תחתית לכל דבר. הזהובים הפסידו אמש (שבת) 3:2 להפועל עכו ורשמו הפסד שביעי ב-10 מחזורים. הקבוצה שקועה עמוק מתחת לקו האדום וכפי שהדברים נראים כעת אם לא יחול שינוי דרסטי בסגל השחקנים, הקבוצה תילחם נגד הירידה ללאומית. כל השחקנים ללא יוצא מהכלל נראו רע מאוד, בעיקר בחצי הראשון שבו ספגה הקבוצה שלושה שערים בתוך 45 דקות. בצוות המקצועי וגם בהנהלה מתכננים שינויים גדולים בסגל, בחלון ההעברות הקרוב בחודש ינואר, כאשר צמד הזרים יורו לאמין ואדם הרפקה צפויים להיות הראשונים שישלמו את מחיר החולשה וישוחררו מהקבוצה. הזהובים מחפשים שני חלוצים זרים חדשים שיתפסו את מקומם. בידי הקבוצה כבר ישנם מספר שמות ספציפיים וכרגע בודקים את העלויות הכרוכות בהבאתם לשכונה.

אוהדי בני יהודה מוחים נגד שחקני הקבוצה. אדריאן הרבשטיין
קללות, עצבים ואכזבה. אוהדי בני יהודה לאחר ההפסד בעכו/אדריאן הרבשטיין

למרות המצב הקריטי בו נמצאת הקבוצה, נראה כי המאמן דרור קשטן לא יעזוב את תפקידו וימשיך להדריך את הקבוצה לפחות עד קרב התחתית בחוץ נגד הפועל רמת השרון במחזור הקרוב. קשטן והבעלים משה דמאיו צפויים לשוחח היום או מחר ולדון בעתיד הקבוצה.

בסיום המשחק הייתה דממה בחדר ההלבשה, כאשר אף גורם בצוות המקצועי או מי משחקני הקבוצה לא פצה הגה ולא דיבר עם השחקנים בסיום. כובש השער המצמק, הקשר הצעיר אמיר עגייב נראה שבור ומכונס בתוך עצמו, כאשר חבריו לקבוצה סיפרו שהוא היה על סף דמעות בחדר ההלבשה בעקבות ההפסד.

"יש כאן שחקנים שלא מבינים איפה הם נמצאים", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט. "זאת פשוט קטסטרופה, שערורייה, כל אחד משחק בשביל עצמו, אפס משמעת טקטית, טעויות של ילדים. כולנו נראים רע מאוד. המצב גרוע מאוד. מה יש להגיד ?", הוסיף השחקן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
יורו לאמין, לירוי צעירי שחקני בני יהודה מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
"יש כאן שחקנים שלא מבינים איפה הם נמצאים"/אדריאן הרבשטיין

שחקן נוסף ניסה להסביר את המצב ואמר: "המצב רע מאוד, זה כמו כדור שלג שלא עוצר. אם נמשיך ככה בסוף נרד ליגה. הגול השלישי ריסק אותנו לגמרי. אם המחצית הייתה נגמרת רק ב-0:2 עוד אפשר היה להציל משהו. המצב גרוע מאוד. חייבים להתחזק בינואר, אחרת זה ייגמר רע מאוד. מצד שני זה לא שיביאו את כריסטיאנו ומסי בינואר, אבל נהיה חייבים להביא כמה שחקנים שיעזרו לנו לצאת מהבור הזה. נכון לעכשיו צריך לקרות נס כדי שנצא מהמצב הזה. כרגע זה הולך לכיוון מפחיד ביותר".

"התחושות בהחלט לא טובות", אמר הבלם גל כהן בסיום. "לקהל כואב וגם לנו כואב כי אנחנו לא מספקים את הסחורה. להגיע למשחק כל כך חשוב מול הפועל עכו ולהיראות איך שנראינו בחצי הראשון אז אנחנו השחקנים ורק אנחנו השחקנים צריכים להתבייש. אם לא נתחיל לשחק בשביל תוצאות ונמשיך לשחק בשביל יופי אז אנחנו לא נצא מזה. הגיע הזמן שנשנה תסריט ונתחיל לשחק מכוער ולהביא נקודות. בני יהודה הייתה בשנים האחרונות בפלייאוף העליון אז השחקנים לא רגילים לסיטואציה הזאת, ונצטרך להתרגל לסיטואציה החדשה כי זו כנראה תהיה הסיטואציה עד סוף השנה כמו שזה ניראה כרגע ועדיף שנעשה את זה כמה שיותר מוקדם".

כהן ניסה להסביר את ההבדלים ביכולת של אתמול והמשחק הקודם והוסיף: "מול הפועל תל אביב היה משחק של פלייאוף עליון כביכול ולמשחקים האלה אנחנו רגילים. אני כועס על איך שנראינו במחצית הראשונה, כל מי ששיחק היה מתחת לרמה שלו, לקבל 3:0 מעכו במחצית זה דבר שלא נתפס אצלי בכלל. אנחנו צריכים לקחת את החצי השני ולהרים את הראש כדי שנצא מזה וננצח את רמת השרון, אין לנו ברירה אחרת. אנחנו חייבים להתחיל לחשוב כמו קבוצת תחתית".

גל כהן שחקן בני יהודה מאוכזב. אדריאן הרבשטיין
"כל מי ששיחק היה מתחת לרמה שלו, לקבל 3:0 מעכו במחצית זה דבר שלא נתפס אצלי בכלל". גל כהן/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully