וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "עדיף לטביב לחכות עם מאמן. כולם צריכים לעשות חשבון נפש"

24.11.2013 / 8:14

הלם בבית"ר ירושלים אחרי התבוסה 4:1 בטדי לקרית שמונה. כהן ממשיך, ייתכנו זעזועים בסגל בהרכב ובסגל השחקנים. גורם במועדון: "גם קאפלו לא היה מצליח עם סגל כזה, אנשים כאן ביזו את בית"ר ירושלים". ברוכיאן, זיקרי וכחילה עשויים לפתוח באשדוד. ביקורת על טונייס

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בסיום המשחק אמש (שבת) ישב אלי טביב ארוכות בחדר הוי.איי.פי בטדי בשקט וניסה לעכל את מה שראה ב-90 הדקות על המגרש, שהסתיימו בהשפלה מעירוני קרית שמונה. לאחר מכן ירד טביב לחדר ההלבשה, לחץ את ידו של המאמן ונשאר ספון במשך שעה נוספת בחדר ההלבשה עם נציגיו, מנסה לשמוע ולהבין איך הידרדרה הקבוצה למצב כזה.

עוד כשירד שמע טביב ממישל דיין כי, "הקהל רוצה את הראש של המאמן אבל יש לך פה שחקנים חלשים, לא צריך מאמן בשביל נחישות ומלחמה, אנשים פה לא מבינים איפה הם נמצאים". בהמשך טביב שמע קריאות מצד אוהדים לפטר את המאמן, ומאחרים לקנוס ולהעיף שחקנים, אך נראה כי הבעלים הרבה יותר שקול בשלב זה והתייחס אמש למשחק כמפלה ומשחק שבו דבר לא הצליח לקבוצה.

בעלים בית"ר ירושלים, אלי טביב. טל לוי
שומע את הקולות ושוקל את צעדיו. טביב/טל לוי

טביב שוחח בלילה ארוכות עם אלי כהן בניסיון להבין מה קרה ובינתיים במועדון רוצים לנצל את היומיים הקרובים כדי להירגע, ולאחר מכן לראות כיצד להמשיך לקראת המשחק בשבת באשדוד. בשלב זה מעמדו של אלי כהן אינו על הפרק אך ברור שהשפלה נוספת באשדוד בשבת הקרובה עשויה לשנות את התמונה, מה גם שלאחר מכן יש לבית"ר שלושה משחקים קשים מאוד - מכבי תל אביב בבית ומשחקי חוץ בסכנין ובאר שבע. בבית"ר אמרו אמש בחיוך: "גם אם טביב ירצה מאמן אחר עדיף לו לחכות עוד חודש, כי עם הסגל הזה גם קאפלו לא יוציא נקודה בשלושת המשחקים האלה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני בית"ר ירושלים, איציק כהן, לאנדרי מולמו. קובי אליהו
המשחקים הקרובים מהווים מבחן לשחקנים והצוות המקצועי/קובי אליהו

אגב, במחצית, בפיגור 3:0, אמר אלי כהן לשחקנים: "זה מעבר לכדורגל, מה שיש לכם כאן זה לעלות ולשחק על הכבוד שלכם כשחקנים ושל בית"ר כמועדון". השחקנים היו גם כן בהלם, ואמרו בסיום כי, "המשחק הזה מבייש כל אחד מאיתנו. כולם כולל כולם אשמים וצריכים להוציא את הקבוצה מהבוץ הזה. התחיל כדור שלג בחיפה ואווירה שלילית וצריך לעצור אותה. כבר אחרי עשר דקות חלשות ושער חובה הקהל איבד אמון וחבל. באשדוד צריכים לעלות מי שבא לפרק ולתת הכול, אין ברירה אחרת". אגב, השחקנים עשויים להיקנס בעקבות היכולת אמש אך הדברים יתבררו בימים הקרובים. בכל מקרה, ההנהלה והצוות המקצועי צפויים לשוחח עם השחקנים ולשטוף אותם על היכולת אמש. "מאמן ושחקנים זה מקשה אחת ואף אחד כאן לא חסין, מי שיבזה את בית"ר צריך לזכור שעשוי להיות לזה מחיר", אמרו במועדון.

בבית"ר נשמעה אמש ביקורת על אנדרס טונייס, שאמרו: "הוא שחקן מצוין אבל לא נותן הכול. הוא לא מהיר אבל יכול לתת יותר ונראה שבית"ר קצת קטנה עליו. כולם פה צריכים להבין איפה הם נמצאים, לא יכול להיות שאף זר לא ישדרג את הקבוצה, כמו שזה נראה עכשיו תהיה מהפכה בסגל בינואר, פשוט מהפכה".

שחקן בית"ר ירושלים, אבירם ברוכיאן, עם מאמן הקבוצה אלי כהן. קובי אליהו
"מאמן ושחקנים זה מקשה אחת ואף אחד כאן לא חסין"/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully