וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "הקבוצה איבדה כיוון, ההרגשה נוראית"

23.11.2013 / 21:31

מאמן בית"ר ירושלים על התבוסה הביתית לקרית שמונה: "הכול יצא מפרופורציות". כהן ממשיך במועדון, השחקנים עשויים להיקנס

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בית"ר ירושלים רשמה הערב (שבת) את ההפסד הגבוה ביותר שלה העונה עד כה: 4:1 נגד עירוני קרית שמונה בטדי. הקבוצה מהבירה סופרת כבר שני הפסדים ברציפות והיא נשרה למקום השמיני בטבלה בתום תצוגה רעה במיוחד. הקבוצה מהצפון לעומת זאת, נחלצה מתקופה לא טובה שכללה שלושה משחקים ברציפות ללא ניצחון, שבכולם היא לא הצליחה לכבוש.

שחקני בית"ר ירושלים, איציק כהן, שי חדד. קובי אליהו
אכזבה גדולה לקבוצה מהבירה. שי חדד ואיציק כהן/קובי אליהו

בבית"ר יחליטו בימים הקרובים כיצד לנהוג אחרי שני ההפסדים הרצופים וישוחחו עם המאמן אלי כהן. בשלב זה המאמן ממשיך במועדון ואין כוונה לפטרו. קברניטי הקבוצה שוקלים את האפשרות לזעזע את השחקנים, כשגם האופציה לקנוס אותם עומדת על הפרק.

אלי כהן, ששוב שמע קריאות "תתפטר, תתפטר" מהיציע, אמר בסיום: "חורה לי כי זה לא היה המשחק הכי החלש שלנו העונה. היו לנו משחקים גרועים יותר, אבל היום לא הייתה מלחמה. הקבוצה איבדה כיוון. הכול יצא מפרופורציה, הציפיות מהקבוצה הזו גבוהות מאוד. הייתה לנו תקופה טובה, הקבוצה התייצבה וצברנו נקודות, אבל בשני המשחקים האחרונים - בחיפה והיום - הפסדנו. ההרגשה נוראית".

כהן הוסיף: "אני תמיד אומר שאפשר להפסיד אבל צריכה להיות דרך, צריכה להיות התלהבות. הצעקות של האוהדים נגדי היו גם אחרי שניצחנו את הפועל תל אביב ובני יהודה. אני שם פילטר וממשיך הלאה, אני ממש לא מיואש. המשחק הזה הדליק לי נורה אדומה, אני מאוד מאוכזב אבל יש משחקים כאלה. צריך להמשיך קדימה ולעבוד קשה".

"גם שניצחנו קיללו אותי", אמר המאמן, "זה יום שחור. שום דבר שניסינו לא הלך. זה אולי המשחק הגרוע ביותר בתקופה שלי. אפשר להפסיד, אבל הצורה שבה נראינו היא באמת מתחת לכל ביקורת וחבל. הייתה נפילה גם מול חיפה וחשבתי שנבוא היום ונשים את המשחק בצד אבל לצערי זה לא קרה. לא היינו אגרסיביים, לא הנענו כדור ומול קבוצה טובה כמו קריית שמונה אתה לא משחק ככה. מיקס אחד גדול של חוסר מזל". על ההמשך אמר המאמן: "אני לא מסתכל על ינואר, אלא רק על השבוע ואיך אנחנו מגיעים מוכנים לאשדוד".

אופיר קריאף שכנכס כמחליף בדקה ה-38 במקומו של טל כחילה, אמר: "לא רק אני מתבייש, כולם מתביישים. לא כך צריכה בית"ר להיראות. לא נעים לשמוע בוז מהקהל. הוא לא השחקן ה-12, הוא השחקן מספר אחד שלנו. כולנו מאוכזבים ונעשה חשבון נפש. אני לא מיואש, סתם מאוכזב. אנחנו צריכים לאסוף את עצמנו עכשיו לקראת אשדוד בשבוע הבא".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מאמן בית"ר ירושלים, אלי כהן לצד עוזרו, דוד אמסלם. קובי אליהו
"האוהדים? אני שם פילטר וממשיך הלאה". כהן לצד דוד אמסלם/קובי אליהו

בקרית שמונה היו מאושרים והמאמן ברק בכר אמר: "אני שמח מאוד, אבל זה רק ניצחון אחד. עברנו תקופה לא קלה, אבל גם במשחקים שלא ניצחנו השחקנים נתנו הכל. עכשיו יש לנו את הפועל תל אביב שזה אולי המשחק הכי קשה שיכול להיות לנו. כשעושים את הדבר הנכון לאורך זמן, בסוף מנצחים".

על העובדה שעלה ללא חלוץ טבעי והותיר את ברק בדש ואחמד סבע על הספסל אמר המאמן: "לא משנה עם כמה חלוצים אתה משחק, היום הקשרים עלו ואני שמח. יש לנו סגל מספיק גדול ומי שיהיה טוב, ישחק".

"גם בתקופה שלא ניצחנו שיחקנו טוב ולא כבשנו, אני חושב שזה ההבדל היום - שניצלנו מצבים ונתנו גול מוקדם, זה עזר לנו", אמר בכר. "יש קבוצה טובה ושחקנים שמאוד רוצים. אנחנו מנסים להתעלם מכל המשברים שמנסים לייצר סביבנו וזה צריך באמת לבוא לידי ביטוי בתוצאת ולא רק ביכולת". על הלחץ שבו הייתה הקבוצה היריבה הוסיף המאמן: "ידענו שכמה שהקהל אדיר פה בטדי, הוא יכול לשמש גם לרעתם וידענו שככל שיעבור הזמן הקהל גם ילחיץ את השחקנים והם יצאו קדימה ויישארו לנו שטחים. זה בהחלט שיחק לטובתנו. זה רק ניצחון אחד ונצטרך לדעת להמשיך עם התוצאות האלה בהמשך".

תמיר כחלון, שכבש צמד, סיכם: "אני שמח על הניצחון היום, זה היה חשוב אחרי המשחקים האחרונים בהם לא מצאנו את השער. עשינו את אותם דברים, אבל היום הכדורים נכנסו. נמשיך לעבוד, לא משנה מה יהיו התוצאות".

ברק בכר, מאמן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
הראש כבר בשבוע הבא. ברק בכר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully