וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפרים זינגר נבחר לחבר הנהלה בוועד האולימפי האירופי

מנכ"ל הוועד האולימפי זכה בתמיכה של 39 ועדים אולימפיים מתוך 49: "אני חש גאווה גדולה. מרגיש שזכיתי לכבוד גדול"

מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל אפרים זינגר נבחר אתמול (שישי) לחבר הנהלת הוועד האולימפי האירופי בקונגרס המתקיים אחת לארבע שנים. בכנס ברומא התמודדו 17 מועמדים על 12 מקומות בבחירות אישיות וחשאיות, וזינגר זכה בתמיכה ברוב של 39 ועדים אולימפיים אירופים מתוך 49 שהשתתפו בקונגרס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כישראלי אני חש גאווה גדולה". זינגר עם קו/מערכת וואלה!, צילום מסך

פטריק היקי, חבר הנהלת הוועד האולימפי הבינלאומי, נבחר לכהונה נוספת כנשיא הוועד האולימפי האירופאי. יושב ראש הוועד האולימפי הבריטי לורד סבסטיאן קו שעמד בראש הוועדה המארגנת של המשחקים האוליימפיים האירופאים נבחר גם הוא כחבר בוועד האולימפי האירופאי.

"זכיתי להבעת אמון גדולה מאד של כ-80 אחוז מהוועדים האולימפיים האירופאים וכישראלי אני חש גאווה גדולה", אמר זינגר אחרי הבחירה. "התמיכה הזו אינה מובנת מאליו ובהחלט אני מרגיש שזכיתי לכבוד גדול. הקדנציה הקרובה של הנהלת הוועד האולימפי האירופאי היא משמעותית ביותר בחיי התנועה האולימפית. ההחלטה ההיסטורית לקיים משחקי קיץ אירופאים (קיץ 2015 בבאקו) מעמידה בפנינו משימה גדולה: להפוך את האירוע הזה לסיפור הצלחה לקראת השנים הבאות".

בכנס השתתפו כ-500 נציגים של התנועה האולימפית ובראשם הנשיא הבינלאומי החדש ד"ר תומאס באך, נשיא ארגון הוועדים האולימפיים האירופאים השייח אל סאבח ורבים מראשי התאחדויות הבינלאומיות והאירופאיות בענפי הספורט האולימפיים.

ענפים נוספים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully