וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב נאש: "אני ממש לא מתכוון לפרוש"

רכז הלייקרס הפריך את השמועות על עתידו: "יש לי עוד שנה וחצי של משחק". קובי החמיץ אימון שלישי ברציפות, ד'אנטוני לא דואג

בתחילת השבוע פורסמו בארצות הברית שמועות לפיהן הפציעות השונות עלולות להכריע את סטיב נאש, שיפרוש ממשחק מקצועני. הערב (שישי) דאג אחד הרכזים הגדולים בהיסטוריה לעצור את הדיבורים הללו, כשאמר: "אני ממש לא מתכוון לפרוש, אין לי מושג מאיפה זה הגיע. יש לי עוד בערך 18 חודשים של כדורסל, ואני רוצה לנצל אותם עד תום. יש לי עוד חיים ארוכים ללא הכדורסל, אז אני לא רוצה לוותר עליו כל כך מהר".

הרכז הקנדי ששיחק העונה שישה משחקים בלבד הוסיף יכול היה לחזור לפרקט כבר עכשיו אם היה רשאי לשחק משחק אחד בלבד בשבוע. במתכונת הנוכחית, נאש צפוי להחמיץ עוד שבועיים של משחקים עד אשר ישוב לפרקט. כשנשאל כמה ריאלי זה שישוב להתאמן בשבוע הראשון של דצמבר, השיב: "אני לא יודע, זה יהיה מצוין".

סטיב נאש לוס אנג'לס לייקרס מול כריס פול לוס אנג'לס קליפרס. Danny Moloshok, AP
רוצה למקסם את מה שנותר מהקריירה. נאש/AP, Danny Moloshok

עוד בלייקרס: שלא ממש במפתיע, קובי בריאנט לא יתלבש גם למשחק הלילה, כמובן, מול גולדן סטייט. השוטינג גארד הוותיק החמיץ את אימון הקבוצה היום בשל כאבים ברגלו - האימון השלישי ברציפות שהוא מחמיץ. "זה לא מפתיע אותי", אמר מייק ד'אנטוני. "זה תהליך. אם הוא היה משחק, זה היה מפתיע. ידענו שהוא עדיין לא מוכן". באשר לשאלה האם ישיב אותו לסגל במשחק בית או חוץ, השיב המאמן: "הוא ירצה לשחק כשהוא מוכן. בית או חוץ? זה לא משנה".

גם פאו גאסול לא מודאג מקצב חזרתו של כוכב הלייקרס: "זה ממש לא מדאיג. אם הוא לא ישחק מחר או במשחקים הבאים, יהיה טוב עבורו להצליח לעשות כמה אימונים טובים ולראות איך גיד האכילס שלו מגיב. כדאי לתת לו להרגיע את האיזור קצת, ואז להגביר בחזרה".

קובי בריאנט לוס אנג'לס לייקרס במהלך יום התקשורת. רויטרס
לאט לאט. קובי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully