וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: ניצחון למטה אשר/עכו במשחק העונה

האלופה הגיעה להדר יוסף, עשתה מהפך וגברה 2:3 גדול על מכבי תל אביב, כדי לסגור את הסיבוב הראשון ללא הפסדים

משחק העונה בליגת העל בכדורעף הוציא היום (שישי) לדרך את המחזור השביעי, שיושלם ביום שלישי עם שלושה משחקים נוספים וינעל את הסיבוב הראשון. האלופה, הפועל מטה אשר/עכו, הוכיחה פעם נוספת שהיא מועמדת בכירה לשמור על התואר גם העונה, כאשר הגיע להדר יוסף, ידעה לצאת מפיגור וניצחה את סגניתה מכבי תל אביב 2:3. מטה אשר/עכו עדיין נקי מהפסדים, אך מאבדים נקודה ראשונה העונה. הצהובים סופגים הפסד שני העונה וראשון מאז מחזור הפתיחה.

אלכס אוסוקין שחקן הפועל מטה אשר. מגד גוזני
ניצחון גדול למטה אשר/עכו. אוסוקין/מגד גוזני

המערכה הראשונה הייתה כל כולה של האורחים, שברחו כבר בפתיחה ונהנו מכל רגע בדרך ל-18:25 קליל אחרי 22 דקות. אלא שמכבי תל אביב סירבה לוותר על המשחק מול הקהל התומך שלה ולקחה את המערכה השנייה הדרמטית עם 23:25 אחרי 27 דקות של כדורעף.

המומנטום בצהוב נמשך והמערכה השלישית נראתה מצוין מבחינת הבחורים של זהר בר נצר, שהשלימו את המהפך במשחק עם 20:25 תוך 25 דקות, כשהם סוגרים את המערכה מעשית בערך כבר באמצע הדרך שלה.

כאן הגיע תורה של מטה אשר/עכו להפגין את האופי שלה, האופי שהביא לה את שני התארים בעונה שעברה. פתיחת המערכה הייתה צמודה, אבל בשלב מסוים מכבי איבדה את הראש, עומר דננברג ראה כרטיס אדום ומטה אשר/עכו קיבלה את הדחיפה לבריחה אותה חיפשה, כשהיא עולה ל-14:20. מכבי עוד צימקה למינוס נקודה, אבל המערכה הסתיימה ב-23:25 למטה אשר/עכו ואחרי 100 דקות בדיוק, המשחק הלך למערכה חמישית.

במאני טיים, מטה אשר/עכו שוב התעלתה. האורחים רצו ל-2:5 ובהמשך גם ל-8:14, מה שגמר את הסיפור מהר מאוד. זה נגמר עם החטאה של באטיסטה ו-10:15. ניצחון גדול לאלופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully