וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין נקנס ב-2,000 ש"ח בגין העלבת שופט

מאמן הפועל ת"א נענש לאחר שאמר לשופט בהפסד לגלבוע/גליל "אתה לא הגון", ועשוי להגיש ערעור לבית הדין העליון

השבוע הנהדר שעבר על ארז אדלשטיין, במהלכו גבר מאמן הפועל תל אביב בדרבי על מכבי תל אביב, הסתיים הערב (חמישי) עם קנס כספי מבית הדין של איגוד הכדורסל. המאמן הועמד לדין לאחר שהעליב את השופט במשחק מול הפועל גלבוע/גליל, וייאלץ להיפרד מ-2,000 שקלים בפועל ובסכום זהה במידה ויחזור על מעשיו.

ארז אדלשטיין מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
משלם על המילים שלו. אדלשטיין/ברני ארדוב

כזכור, הפועל תל אביב הפסידה לפני כשבוע וחצי לגלבוע/גליל בליגה 71:64, ועל פי דו"ח השיפוט ניגש אדלשטיין בסיום אל השופט מאיר פורטל ואמר לו: "אתה לא הגון... אני יודע מי אתה... אסור לך לשפוט את הגליל". עוד כתבו השופטים: "האירוע קרה לאחר תום המשחק בירידתנו לחדר ההלבשה. כדי שלא ללבות את היצרים וסערת הרוחות, העדפנו לרדת במהירות לחדר ההלבשה ולציין זאת בדוח השיפוט".

בסביבתו של המאמן זעמו על ההחלטה של בית הדין וייעצו לו להגיש ערעור לבית הדין העליון: "במקום לטפל בתופעה הבעייתית עם השופטים, ממשיכים להתעלם ולחלק קנסות תמוהים".

גם הפועלת לאביב היתה אמורה לעמוד לדין הערב בעקבות התנהגות אוהדיה בדרבי התל אביב בתחילת השבוע, אך הדיון נדחה לשבוע הבא. עוד החלטה שנתקבלה היום היתה להעניש את עירוני אשקלון מהלאומית בקנס כספי של 10,000 שקלים לאחר שאוהדיה ירקו על שופטי משחק ההפסד הביתי לקרית אתא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully