וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 1:2 למכבי נתניה על הפועל עפולה

הקבוצה מעיר היהלומים נהנתה משערים של צלישר וערן לוי ופתחה פער של 10 נקודות מהמקום השלישי. הרצליה-יבנה 1:0

one

המחזור ה-12 בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך עם חמישה משחקים. המוליכה מכבי נתניה פתחה פער של עשר נקודות מהמקום השלישי ונראית בדרך חזרה לליגת העל אחרי 1:2 על הפועל עפולה. הפתעת המחזור נפלה בהרצליה, שם מכבי יבנה ניצחה 0:1 את מכבי המקומית. הפועל קטמון נעצרה עם 0:0 ביתי מול הכח עמידר רמת גן. הפועל רמת גן והפועל ירושלים נפרדו ב-0:0, הפועל אשקלון ואחי נצרת ב-1:1.

ערן לוי מכבי נתניה מול אימורו לוקמן הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
ממשיך לחגוג. ערן לוי/קובי אליהו

מכבי נתניה - הפועל עפולה 1:2

אחרי החמישייה מול ראשון לציון, הפעם זה הלך קשה יותר עבור הקבוצה מעיר היהלומים, שהציגה מחצית ראשונה וקצת חלשות ולא הצליחה להביא לידי ביטוי את היכולת שלה מול היריבה מהתחתית. בסופו של דבר, הכישרון הרב של הסגל הנתנייתי עשה את ההבדל ונתניה פתחה פער של שבע נקודות מהמקום השני ולא פחות חשוב מכך, עשר נקודות מהמקום השלישי. הקבוצה של יוסי מזרחי בדרך הנכונה לליגת העל.

דקה 10: ניר אברג'יל הגיע ראשון לכדור ברחבה וממצב קורץ בעט לשמיים.

דקה 48: שוואט הגיע נהדר לכדור גובה וירה מהאוויר, קרוב מאוד למסגרת.

דקה 64: גול! הנה השער של נתניה. ערן לוי הניח לקובי חסן, שסחט ממאיר כהן הצלה יפה. הכדור לא הורחק, ז'אן השאיר לצלישר, שבעט לחיבור. 0:1 לנתניה.

דקה 69: גול! סופר נשלח לעומק וניסה להיכנס לרחבה, שחר הלמן טעה ונגע בכדור בידו. שמואלביץ' הצביע ללא היסוס על הנקודה הלבנה וערן לוי ירה לרשת. 0:2.

דקה 76: גול! יש לנו משחק. שחר סימנטוב בעט את אחד הכדורים החופשיים המפורסמים שלו. לויטה הציל בקושי לקורה והכדור קיפץ על הקו. פינאס היה חייב להרחיק, אבל לא החליט עם איזה רגל. בסוף, הוא נגע בכדור קלות וזה הלך פנימה. שער עצמי אומלל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן הפועל עפולה ירון הוכנבוים. ברני ארדוב
הקבוצה שלו החזיקה מחצית. ירון הוכנבוים/ברני ארדוב

מכבי הרצליה - מכבי יבנה 1:0

הפתעה גדולה הייתה בהרצליה, שם השנייה בטבלה רשמה הפסד ראשון מאז מחזור הפתיחה, דווקא מול קבוצת התחתית של מכבי יבנה. האורחים החטיאו בפתיחה מרגלי רועי קהת, כשמנגד ידין זריס נעצר על ידי גיא סאלם בתחילת המחצית השנייה. שום דבר מיוחד, עד הדקה ה-73. אז המחליף הבולגרי אנטוניו פאבלוב מצא בצד ימין את מאור פרץ, שעבר שני שחקנים וירה בשמאל לחיבורים. שער גדול, השביעי של פרץ העונה, שמסדר ליבנה ניצחון חוץ ראשון העונה, למרות הרחקתו של פאבלוב בדקה ה-86.

הפועל קטמון - הכח עמידר רמת גן 0:0

שבוע אחרי הניצחון המרגש על הפועל ירושלים, בקטמון קיוו להמשיך במסע לצמרת ולהשיג ניצחון שלישי ברציפות וחמישי בשישה משחקים, אך נאלצו להסתפק בנקודה. גם עבור הסגולים מדובר באכזבה, שכן הם לא הצליחו להתקרב לצמרת לאחר שלא כבשו בפעם השלישית העונה.

מאור פרץ שחקן מכבי יבנה עם הכדור. מגד גוזני
שער גדול. מאור פרץ/מגד גוזני

הפועל רמת גן - הפועל ירושלים 0:0

אחרי שכבשה שער אחד בדיוק בכל אחד משבעת משחקיה האחרונים, רמת גן נעצרה על אפס הפעם, אבל לפחות המשיכה את מסע הבריחה מהתחתית. הקבוצה של עידן טל לעומת זאת, השאירה את האכזבה מהמפגש מול קטמון מאחוריה ושוב הציגה את ההגנה המצוינת שלה, שספגה רק 13 שערים ב-12 מחזורים.

הפועל אשקלון - מכבי אחי נצרת 1:1

תיקו מאכזב לאשקלון, שקיוותה לחזק את מעמדה בצמרת, אבל ספגה שער שוויון דרמטי מעלי חטיב, ממש בדקה ה-90 של המשחק. נצרת הצליחה להסתדר ללא מאמנה סמיר עיסא, שהתפטר השבוע. ירדן אבוחצירא העלה את אשקלון ליתרון בדקה ה-21 במה שנראה כמו שער ניצחון עד לרגע האחרון של המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully