וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה: "אנחנו יכולים להוציא נקודות ממכבי תל אביב"

21.11.2013 / 13:11

מאמן הפועל חיפה מתכונן לאלופה בשבת, ואמר על קנדה: "אני מתייחס להרכב רק משיקולים מקצועיים". ניקוליץ' יהיה כשיר

one

בצל פרשת עומרי קנדה הטוען שאינו קשור לפרשיית הסחיטה שעלתה ביממה האחרונה, ערכה היום (חמישי) הפועל חיפה מסיבת עיתונאים לקראת מפגש הצמרת מול מכבי תל אביב. המנכ"ל אפרים גבאי התייחס לנושא של קנדה, ואמר: "אנחנו יודעים בדיוק כמוכם את הפרטים ומבחינתנו הבעיה היא פרטית של קנדה ואנחנו לא מתעסקים בעניין. מבחינת המועדון הוא מתנהג כמו שצריך".

עומרי קנדה: "הפרשה לא קשורה אליי אלא לאחי"

שלומי דורה מאמן הפועל חיפה. ניב אהרונסון
"בשנה שעברה מכבי דרסה כל מה שזז ולשחק מולה היה קשה מאוד. אנחנו במצב טוב יותר השנה". שלומי דורה/ניב אהרונסון

המאמן שלומי דורה גם הוא דיבר על הנושא, ואמר: "אני לא מתייחס לנושא אם הוא ישחק או לא. אני מתייחס להרכב רק משיקולים מקצועיים. אם לא יקרה משהו חריג ב-48 השעות הקרובות שישפיע עליו, אז הכול מתנהל בצורה רגילה מבחינתנו".

על המשחק הקרוב אמר דורה: "אנחנו מצפים למשחק לא קל, אבל אצלנו בבית עם הקהל אנחנו ננסה לעשות הכול. אתם זוכרים את הרע, אבל אני זוכר את הניצחונות על מכבי תל אביב. בשנה שעברה מכבי דרסה כל מה שזז ולשחק מולה היה קשה מאוד. אנחנו במצב טוב יותר השנה. נקודות במשחק הזה זה בונוס, אבל אנחנו יכולים להוציא נקודות".

על הסטטיסטיקה שמצביעה על כך שללא ערן זהבי מכבי תל אביב לא כובשת הוסיף המאמן: "סטטיסטיקות משתנות. ערן זהבי שחקן מצוין ואולי הישראלי בכושר הכי טוב, אבל לדבר על חולשות של יריבה זה לא מכובד". גם יובל אבידור התייחס למשחק, ואמר: "הנחלנו שיטת משחק העונה ונשתמש בכלים כמו שהשתמשנו מול מכבי חיפה ובית"ר ירושלים. אנחנו צריכים לבוא הכי מוכנים שאפשר".

גבאי התייחס לאווירה הצפויה, ואמר: "הולכת להיות חגיגה של כדורגל. הצפי כעת הוא ל-7,000 צופים שזה המון. אני בטוח שהקהל שלנו יגיע בהמוניו וחשוב שנהיה יותר מהקהל של מכבי". בצד המקצועי, קנדה לא אמור לפתוח בהרכב בשל הרצון לתת ללירן סרדל להמשיך בקישור. דורה מתלבט בין אור אוסטוינד, לירן כהן ועאהד עזאם, כששניים מהשלושה יפתחו. דנילו ניקוליץ' הרגיש כאבים ברגל באימון, אך בחיפה מאמינים שיהיה כשיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully