וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי קנדה: "הפרשה לא קשורה אליי אלא לאחי"

21.11.2013 / 9:51

מגן הפועל חיפה הגיב לפרשה שבה עבריין חשוד בסחיטתו באיומים. בית המשפט האריך את המעצר עד ליום שני הקרוב

משטרת ישראל הביאה היום (חמישי) לדיון בהארכת מעצר של העבריין, תושב תל אביב, החשוד בסחיטה באיומים של מגן הפועל חיפה עומרי קנדה עד ליום שני הקרוב. העבריין הובא לבית משפט השלום בתל אביב בכדי למצות את החקירה בעניינו. כזכור, צוות חקירה של מרחב יפתח של המשטרה עקב אחרי הפרשה זה תקופה ארוכה ועצר את העבריין.

עומרי קנדה שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
בלב הסערה. עומרי קנדה/ברני ארדוב

על פי החשד, אותו עבריין, המקושר לאחת ממשפחות הפשע, איים על קנדה וסחט ממנו עשרות אלפי שקלים במשך כמה חודשים. במקביל מנסה המשטרה לאתר חשוד נוסף אשר ככל הנראה סייע לאותו עבריין. המשטרה בודקת גם כיוון חקירה נוסף לפיו שני העבריינים סחטו באיומים את בני משפחתו של קנדה ולקחו מהם כסף.

קנדה פרסם הבוקר בדף הפייסבוק שלו את הדברים הבאים: "את העבר שלי אין צורך להזכיר, אני בטוח שמי שמודע ליכולות המקצועיות שלי נתקל גם בפרסומים הפחות טובים הקשורים לתקופה לא טובה בחיים שלי, אבל התקופה הזו נגמרה ומזמן. היום אני עסוק כולי בכדורגל, נותן יותר ממאה אחוזים באימונים ובמשחקים של הפועל חיפה ובקרוב גם מתחתן. עיסוקים לא כשירים ומפוקפקים הם נחלת העבר מבחינתי. אני כותב את הסטטוס הזה כי לא משנה כמה אדם ישים את העבר שלו מאחוריו, יהיו 'נשמות טובות' שינסו להחזיר אותו אחורה.

"ביממה האחרונה פורסמה כתבה שאומרת שעבריין נעצר לאחר שאיים עלי ועל אחי, אז אעשה סדר מה אמת ומה סילופי האמת כדי להשתמש בשמי. אכן נעצר אדם שלאחי הייתה מחלוקת כספית איתו. מסיבות שלא ברורות לי, האדם החליט 'לקחת את החוק לידיים' ובמקום לפתור את המחלוקת דרך בית משפט הוא פעל בדרך של איומים. אחי הרגיש צורך להגיש תלונה במשטרה וכך עשה. המקרה הזה לא קשור אלי בשום דרך מלבד העובדה שאני ואחי נושאים את אותו שם המשפחה. הנסיונות להכפיש את שמי יעלו בתוהו כי מילים כל אחד יכול לזרוק באוויר אבל גם במקרה הזה יתברר שלתקשורת ולכל הנוגעים בדבר פשוט היה נוח להשתמש בשם שלי כדי למתג את הכתבה שלהם. ובנימה אופטימית זאת, שיהיה בהצלחה במשחק בשבת ושנדע רק בשורות טובות. אוהב, המושך בחוטים...ע.".

בהפועל חיפה שוחחו עם השחקן שטען שהוא לא קשור לפרשה, ובכל מקרה בקבוצה ממתינים להתפתחויות נוספות לפני שיקבלו החלטה לגבי עתידו. ההערכה היא שחיפה תתמוך בשחקן ותתמוך בגרסתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully