וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרדף אחר פול פוגבה: יונייטד, סיטי וארסנל בתמונה

הצרפתי של יובנטוס מעוניין להישאר עם הגברת הזקנה, אבל רוצה להרוויח פי ארבע. הגדולות של הפרמיירליג כבר אורבות

AP

צפו בסיכום השבוע האלטרנטיבי

ינואר מתקרב והמירוץ אחר מספר שחקני מפתח ברחבי היבשת מתחמם לקראת פתיחת חלון ההעברות של החורף. אחד השמות המרכזיים בכותרות לאחרונה הוא זה של פול פוגבה.

הצרפתי בן ה-20, שסייע השבוע לנבחרתו להעפיל למונדיאל 2014, עבר בקיץ שעבר ממנצ'סטר יונייטד, שם לא זכה להזדמנויות ליובנטוס, עימה זכה באליפות איטליה בעונה החולפת. בקיץ האחרון הוא גם הוביל את נבחרת צרפת עד גיל 20 לזכייה במונדיאליטו.

כעת, ייתכן שחזרה של פוגבה לפרמיירליג קרובה מתמיד. באנגליה טוענים שקאמבק למנצ'סטר יונייטד או לחלופין, מעבר למנצ'סטר סיטי או ארסנל, אפשרי בהחלט.

שחקן יובנטוס פול פוגבה. GettyImages
בדרך חזרה לפרמיירליג? פוגבה/GettyImages

החוזה של פוגבה ביובה יסתיים רק ב-2016, אבל נכון להיום, הוא מרוויח בקבוצה האיטלקית "רק" 1.2 מיליון יורו לעונה. השחקן מבקש סכום פי ארבע יותר גבוה, באזור החמישה מיליון יורו לעונה ולא בטוח שביובנטוס יכולים לעמוד בדרישה הזו.

על פי הדיווחים, בסביבתו של השחקן יצרו קשר עם הנהלת יובנטוס במטרה לנקות את האווירה בין הצדדים ולדון לגבי עתידו של פוגבה. הנציגים גם הודיעו לגברת הזקנה שהצרפתי שמח במועדון ומעוניין להישאר לפחות עוד עונה, מעבר לזו הנוכחית ולהתפתח תחת אנטוניו קונטה. יחד עם זאת, הכסף בהחלט עשוי לשחק תפקיד משמעותי בסופו של דבר.

  • עוד באותו נושא:
  • פול פוגבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully