וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטה אליס: "דירק עושה את העבודה שלי יותר קלה"

כוכב דאלאס פרגן לפורוורד הגרמני אחרי הקאמבק מול יוסטון. כרמלו אנתוני על ההפסד לאינדיאנה: "חשבנו כבר שניצחנו"

הדרבי הישראלי השני ב-NBA אמנם לא התרחש הלילה (בין רביעי לחמישי) לאחר שגל מקל לא שותף במדי דאלאס, אבל חתיכת משחק כן היה, כשהמאבריקס גברו על יוסטון רוקטס 120:123 בתום קאמבק מרשים ביותר במהלכו מחקו פיגור בן 18 נקודות ברבע האחרון. עומרי כספי קלע 11 נקודות במדי יוסטון, כשאת רובם קלע במחצית הראשונה, ואף היה על המגרש במהלך האחרון בו החטיא ג'יימס הארדן שלשה שיכלה לכפות הארכה.

"דירק ומונטה אליס היו נהדרים לאורך כל הערב", אמר מאמן דאלאס ריק קרלייל על ההצגה של הכוכב הגרמני והגארד שקלעו 35 ו-37 בהתאמה והפכו לצמד שחקני דאלאס הראשונים שקולעים מעל 35 נקודות במשחק אחד מאז 1995, "שניהם שחקנים התקפיים טובים, והם משתלבים טוב מאוד ביחד, וגם ידעו לתת לשחקנים אחרים את הכדור. זה היה משחק מהנה מאוד. מעמדת המאמן, יש הרבה דברים מתסכלים שקרו בגלל ששתי הקבוצות שיחקו טוב. היו הרבה טענות לשיפוט, אבל השחקנים שלנו התרוממו מעל זה. זה ניצחון ענק".

דירק נוביצקי דאלאס מאבריקס. Ronald Martinez, GettyImages
עקף את רג'י מילר בקאמבק הענק. דירק נוביצקי/GettyImages, Ronald Martinez

"נשארנו ביחד כקבוצה, השגנו את העצירות בהגנה כשהיינו צריכים והצלחנו לקלוע את הזריקות החשובות", אמר מונטה אליס, שנותן עונה נהדרת שאולי תוביל אותו סוף סוף לאולסטאר, "מה שחשוב לי זה רק לנצח. באתי למחנה האימונים עם צורת מחשבה טובה, ואני אוהב לשחק ליד דירק. הוא עושה את העבודה שלי הרבה יותר קלה עם איך שההגנה מתייחסת אליו. אנחנו רק רוצים להתקדם ולהשתפר".

דירק נוביצקי, שעקף הלילה את רג'י מילר ועלה למקום ה-15 בטבלת קלעי כל הזמנים בליגה, הוסיף: "אנחנו מרגישים שאנחנו קבוצה טובה. אנחנו שמחים שאנחנו בריאים. קיבלנו בחזרה את שיין לארקין שהוא תוספת אדירה, ואנחנו רוצים לקבל בחזרה גם את דווין האריס וברנדן רייט. אני חושב שיש לנו קבוצה טובה, קבוצה עמוקה, ונמשיך לעבוד ונראה לאן אנחנו יכולים להגיע".

מנגד, האכזבה ביוסטון הייתה גדולה מאוד. "לא הצלחנו להסתדר איתם", אמר מאמן הרוקטס קווין מקהייל, "הם קלעו לאורך כל המשחק, אבל ברוב המשחק גם אנחנו היינו שם. היה לנו יתרון די גדול ברבע הרביעי אבל בשלב מסוים התחלנו לאבד כדורים ולהחטיא לייאפים. פשוט לא עצרנו אותם לאורך כל המשחק". על דוויט האוורד: "הוא קיבל את הכדור עמוק, והוא טוב מאוד במצבים הללו. הוא קלע הרבה וגרם להם לכווץ את ההגנה אליו. היינו בקצב טוב מאוד איתו היום".

הפורוורד צ'נדלר פרסונס הוסיף: "זה פשוט מתסכל כשאתה יודע שהיית צריך לנצח את המשחק. היה לנו יתרון גדול אבל עם הבדלים גדולים מאוד בין המחצית הראשונה לשנייה".

כרמלו אנתוני ניו יורק ניקס מול פול ג'ורג' אינדיאנה פייסרס. רויטרס
כרמלו אנתוני: "נתנו למשחק הזה לברוח"/רויטרס

המשחק הנהדר באמריקן אירליינס ארינה לא היה הדרמטי היחיד של הלילה. אינדיאנה המשיכה את פתיחת העונה הנהדרת שלה כשהצליחה לחזור מפיגור במדיסון סקוור גארדן נגד ניו יורק ניקס ולנצח בהארכה 96:103. גיבור המשחק היה פול ג'ורג' שקלע שלוש זריקות עונשין ששלחו את המשחק להארכה, והוסיף 35 נקודות.

"ה שראיתם פה זה האינדיאנה פייסרס. אם אני רוצה לסכם את זה, חייב להגיד שזאת הזהות שלנו - כולם תרמו היום כדי להשיג ניצחון פה", אמר ג'ורג' לאחר המשחק. המאמן פרנק ווגל הוסיף: "זה חתיכת ניצחון עבורנו. גירדנו את הניצחון הזה. זה לפעמים קורה כשאנחנו נמצאים בתקופה הכי טובה שלנו. ההתקפה שלנו לא זרמה, אבל ההגנה עבדה טובה מאוד. הניקס שיחקו טוב מאוד. הם שיחקו הגנה מצוינת וממש חזק, הגיעו לכדורים הקשים, אבל עדיין הצלחנו לנצח את המשחק הזה".

בניו יורק, שצנחה למאזן של שלושה ניצחונות מול שמונה הפסדים, לא ידעו את נפשם מצער. "נתנו למשחק הזה לברוח. עשינו עבודה טובה יום לאורך רוב המשחק, חשבתי שכבר ניצחנו", אמר כרמלו אנתוני שקלע 30 נקודות והוסיף 18 ריבאונדים, "בהארכה הגיע להם, הם שיחקו יותר טוב ולקחו את זה. השופטים שרקו את השריקה, אני לא רוצה לדבר עליהם. אני לא חושב שלא היה לנו רוח בהארכה, חשבנו שניצחנו, והייתה לנו ההזדמנות לגמור את המשחק, ואז הגענו להארכה והיינו צריכים לחפור עמוק כדי להגיע לניצחון".

פרנק ווגל מאמן אינדיאנה. GettyImages
פרנק ווגל: "ההתקפה שלנו לא זרמה, אבל ההגנה עבדה טובה מאוד"/GettyImages

הקבוצה החמה ב-NBA היא ללא ספק פורטלנד שעלתה למאזן של 2:10 בזכות ניצחון שמיני רצוף, הפעם 82:91 על מילווקי בחוץ. הטריילבלייזרס עצרו את הבאקס על 31 נקודות בלבד במחצית השנייה, אחרי שספגו 20 נקודות יותר ב-24 הדקות הראשונות של המשחק.

"אני ממש מרוצה מההגנה שלנו במחצית השנייה, במיוחד מאיך שהתחלנו את הרבע השלישי ואיך שסיימנו את הרבע הרביעי", אמר המאמן טרי סטוטס, "אני גאה בזה שהכתבנו את המשחק. הכתבנו את הקצב במחצית השנייה. לסיים מסע משחקים בחוץ ללא הפסדים, ולעשות את זה עם האנרגיה וההגנה של המחצית השנייה זה נהדר. אין ספק שאנחנו קבוצה טובה. אני חושב שזה המשחק החמישי שניצחנו כשאנחנו קולעים מתחת ל-44 אחוזים, וזה משהו שאנחנו גאים בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully