וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "מאוד שמחתי מהשלושער של רונאלדו"

גם כוכב ברצלונה לא נותר אדיש מהכושר של יריבו הגדול: "טוב שפורטוגל במונדיאל". אנצ'לוטי: "צריך אומץ כדי לא לבחור בו לכדור הזהב", ורק זלאטן אדיש: "הכי טוב בעולם? הוא הבקיע שער אחד יותר ממני". וגם: צפו ברונאלדו מקלל צלם פפארצי

AP

צפו בסיכום השבוע האלטרנטיבי

יומיים כבר חלפו מאז ההצגה הגדולה של כריסטיאנו רונאלדו, שעם שלושער במשחק החוץ מול שבדיה בגומלין של הפלייאוף, ניצח 2:3 והעלה את פורטוגל למונדיאל 2014. עולם הכדורגל עדיין נרגש מאותה הצגה נפלאה של הכדורגלן, שלפחות בימים אלה, נמצא בכושר הטוב בעולם.

רונאלדו עצמו לא חשש להגיד: "בכל עונה אני מתכונן היטב ומנסה לתת את המיטב, אבל בגלל כמות השערים שכבשתי עד עכשיו, אפשר להגיד שזו התקופה הטובה ביותר בחיים שלי, העונה הכי גדולה שלי, אבל אני חושב שאני תמיד מספק את הסחורה. אני שמח שהשגנו את המטרה, עבור החברים לנבחרת, עבור העם הפורטוגלי. אחרי השער השלישי ידעתי שעלינו. זה היה רגע מיוחד".

רונאלדו נשאל גם על זלאטן איברהימוביץ', שבסיום המשחק נצפה כשהוא מוחא כפיים לכוכב הפורטוגלי: "זו מחווה מאוד מרגשת מצידו, הוא שחקן פנטסטי וכאשר אתה מקבל כבוד מהקולגות שלך ומהאוהדים זה מאוד נחמד. זה היה קרב גדול ובפעם הזו אני ניצחתי אותו".

ובינתיים, הכוכב הגדול יצא למועדון בשבדיה לאחר המשחק ולא אהב את המארב של צלמי הפפראצי. "אל תעקבו אחריי, fuck off", אמר להם. צפו בקטע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

אגב, השלושער בשבדיה סידר לרונאלדו את השנה הקלנדרית הפורה ביותר בקריירה שלו והוא הגיע ל-66 שערים. ב-2012 הוא כבש 63 וב-2011 מצא את הרשת 60 פעמים. השער השלישי שלו במשחק היה גם ה-400 לאורך הקריירה. עד לתום 2013 נותרו לרונאלדו שישה משחקים (ארבעה בליגה, שניים באלופות, מהגביע הוא מושעה) ואם ישמור על הקצב בו נמצא בינתיים בנובמבר: עשרה שערים בחמישה משחקים, הוא יסיים את השנה עם 78 שערים. לפלה, בשנה בה כבש אחרי הרבה שערים בקריירה, 1958 (בגיל 18 בלבד), היו 75 שערים.

אפילו בברצלונה מפרגנים לשחקן הלוהט ביבשת, והיום הצטרף למבול המחמאות גם ליאונל מסי, לא פחות ולא יותר. "מאוד שמחתי שהוא הבקיע את השלושער הזה", אמר הפרעוש. זה מצוין שהנבחרות החזקות ביותר יהיו במונדיאל. אני לא יודע אם כריסטיאנו נמצא בתקופה הטובה ביותר שלו, אבל הוא תמיד כאן, מבקיע שערים בכל המשחקים עבור הקבוצה שלו והמדינה שלו. בין אם הוא בשיא שלו או קצת מתחת, אין באמת הבדל".

דני אלבס הוסיף: "כריסטיאנו נמצא ברגע מאוד מתוק. אני חושב שהשנה הוא מקדים במעט את כל השאר. אני בחרתי במסי וריברי לכדור הזהב, כי אני חושב שזה פרס על הישגים קבוצתיים".

ג'רארד פיקה הוסיף: "בתור חבר לקבוצה הוא היה עשר. הוא לא דיבר יותר מדי אנגלית כששיחקנו יחד ביונייטד, אבל יצרנו חברות טובה. אני מעריץ אותו מבחינה מקצועית ובתור אדם, הוא דוגמא שצריך ללכת בעקבותיה. הוא להוט מאוד ולפעמים זה פגע בתדמית שלו, אבל מי לא עושה טעויות? כולנו עושים".

כמובן שגם בריאל מדריד מתמוגגים מהכושר של כוכבם הגדול, וקרלו אנצ'לוטי אמר היום: "אני פשוט אוהב לראות אותו משחק, כי זה נפלא. הוא משחק בצורה בלתי רגילה, וצריך הרבה מאוד אומץ כדי לא להצביע לו בכדור הזהב. אני מקווה שהוא יזכה, כי זה מגיע לו".

היחיד שעדיין מתעקש שלא להחמיא לסופרסטאר הפורטוגלי הוא זלאטן איברהימוביץ', באופן לא כל כך מפתיע. אחרי שהודח על ידי בפלייאוף על כרטיס למונדיאל, נשאל היום זלאטן בנושא כדור הזהב, והשיב: "האם רונאלדו הוא השחקן הטוב בעולם? אני רק יכול להגיד שהוא הבקיע שער אחד יותר ממני".

עדכון ראשון: 21.11.2013, 9:37

ליאונל מסי, שחקן ברצלונה מול כריסטיאנו רונאלדו, שחקן ריאל מדריד. רויטרס
כבוד הדדי. מסי ורונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully