וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן חיים: "אנחנו יכולים לנצח את הפועל חיפה בלי זהבי"

21.11.2013 / 10:13

חלוץ מכבי תל אביב בטוח שגם אם הקשר לא יהיה כשיר, הצהובים יכולים לשוב למסלול הניצחונות. פאולו סוזה: "כמו שחשבתי שיהיה, השחקנים חזרו מהמנוחה במצב רוח טוב"

אחרי שתי תוצאות מאכזבות בליגת העל (הפסד 3:2 בחוץ מול הפועל באר שבע ותיקו 2:2 ביתי מול מכבי פתח תקוה) ופגרה, לה נזקקה מאוד, תחזור האלופה מכבי תל אביב לפעילות ביום שבת הקרוב (17:00), עם משחק חוץ קשה מאוד מול השלישית בטבלה, הפועל חיפה. הצהובים, שעדיין מוליכים את הליגה, רואים את באר שבע נושפת בעורפם וצמודה אליהם עם 20 נקודות ואם לא די בכך, הרי שערן זהבי, מלך שערי הליגה, נמצא בספק למשחק. דור מיכה, שחוזר מפציעה, צפוי להיכלל בסגל.

ערן זהבי בספק למשחק מול הפועל חיפה, אימון מלא למיכה

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
חוזרים לליגה. סוזה/יוסי ציפקיס

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר המאמן פאולו סוזה: "לשחקנים הייתה מנוחה טובה, חלק חזרו למשפחות שלהם, הם נהנו. לפעמים צריך קצת מרחק ואני שמח, כי הם חזרו במצב רוח טוב, כמו שחשבתי שיהיה. אני מקווה שנחזור לליגה באותה רמה בה שיחקנו עד היום וכמו תמיד, אנחנו מחפשים את הניצחון. הפועל חיפה קבוצה טובה, שמוכנה היטב ליריבות שלה, אבל אם נעבוד בצורה קבוצתית, נוכל לנצח".

על דור מיכה הוא אמר: "הוא עורך אימונים עם כל הקבוצה. הוא מחלים מהפציעה וקצב החזרה מותאם עבורו, אני מקווה שנראה אותו איתנו בשבת".

סוזה נשאל על סוגיית כדור הזהב והשיב: "רונאלדו ומסי הם שני שחקנים אדירים, אבל כרגע, בגלל הפציעות, אני מאמין שלרונאלדו יש יותר סיכוי לזכות בכדור הזהב. כפורטוגלי, אני מעדיף אותו".

טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"כל שבוע אנחנו מתאמנים הכי טוב כדי להרוויח את המקום שלנו בקבוצה". טל בן חיים/יוסי ציפקיס

טל בן חיים הוסיף: "הפגרה באה בזמן מצוין, היו לנו המון משחקים. הרוטציה לא מפריעה, ההיפך. כל שבוע אנחנו מתאמנים הכי טוב כדי להרוויח את המקום שלנו בקבוצה. עד היום הייתי בקבוצות בהן כל עוד הייתי בריא, הייתי משחק ולטווח ארוך זה לא עשה לי טוב. מי שבטוח במקום שלו, באופן טבעי, יש אצלו ירידת מתח וכאן זה לא קורה. כל שחקן שנמצא כאן הוא ברמה מאוד גבוהה ואף אחד לא יכול להגיד שמישהו לא צריך לשחק במקומו ולי הרוטציה עשתה מאוד טוב".

על התלות בזהבי אמר החלוץ: "להגיד שמכבי זה רק ערן זהבי זה לתת קומפלימנט מאוד גדול לישראלי הכי טוב היום ומצד שני לזלזל בקבוצה. אין לי בכלל ספק שאנחנו יכולים לנצח את הפועל חיפה גם בלי ערן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully