וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: ויקטור ואלדס בחוץ עד תחילת 2014

החשש התאמת: השוער סובל מקרע בשריר, ייעדר כשישה שבועות ויצטרף למסי הפצוע ביציע. פינטו יחליפו בין הקורות

ברצלונה תצטרך להסתדר בתקופה הקרובה לא רק ללא ליאונל מסי. השוער ויקטור ואלדס, שנפצע אמש במשחק הידידות בו הפסידה נבחרת ספרד 1:0 לדרום אפריקה, נבדק הערב (רביעי) והתברר כי הוא סובל מקרע בשריר השוק ברגל ימין שישבית אותו מפעילות בששת השבועות הקרובים. משמעות הדבר: השוער המחליף חוסה מנואל פינטו יעמוד בשערה של אלופת ספרד עד תחילת 2014.

ויקטור ואלדס שוער נבחרת ספרד. Denis Doyle, GettyImages
בחוץ לתקופה הקרובה. ויקטור ואלדס/GettyImages, Denis Doyle

ואלדס הדואב נשמע אומר כבר אמש לצוות הרפואי: "קרעתי את השריר" והגיע לברצלונה כשהוא על קביים. בצוות הספרדי דיברו על היעדרות של כארבעה שבועות, אך הבדיקות גילו כי יידרש זמן החלמה ממושך יותר, עליו הודיעו הקטלאנים בהודעה הרשמית. ואלדס רשם העונה 19 הופעות במדי ברצלונה, שתצטרך להסתדר בלעדיו במפגשי ליגת האלופות מול אייאקס וסלטיק וכן במשחקי הליגה מול גרנאדה, אתלטיק בילבאו, ויאריאל וחטאפה.

פפה ריינה שהחליף את ואלדס בשער הנבחרת לאחר הפציעה בסוקר סיטי, מוזכר גם כמועמד להחליף אותו בשערה של ברצלונה בעונה באה, שכן ואלדס, כזכור, הודיע כי לא יאריך את חוזהו בקבוצת נעוריו ובכוונתו לעזוב בקיץ (ככל הנראה למונאקו הצרפתית). הפציעה אמורה לגרום לברצלונה לקדם את המאמצים למציאת מחליף לשוער בן ה-31.

המנהל הספורטיבי אנדוני סוביסארטה הגיב: "אלו חדשות לא טובות עבור ברצלונה. זו פציעה לא נעימה ודי נדירה לשוער, אם כי סבלתי ממנה בעצמי. זו לא בשורה טובה, אבל יש לנו את פינטו, אוייר ומאסיפ בסגל. הטוב מביניהם ישחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully