וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים הפסידה 76:63 לאקדמיק סופיה

יורוקאפ: ליאור אליהו קיבל שמונה דקות וקלע שתיים, אבל קבוצתו החדשה הפסידה לבולגרים ופספסה הזדמנות להתקרב לשלב הבא

לא מעט עסקו בשבוע האחרון בהפועל ירושלים בנושא ליאור אליהו, אבל דווקא ביורוקאפ מול יריבה חלשה בדמותה של אקדמיק סופיה הקבוצה מהבירה הפסידה הערב (רביעי) 76:63 ורשמה הפסד שני במפעל האירופי השני בחשיבותו. ירושלים רדפה כמעט בכל שלבי המשחק אחרי היריבה הבולגרית, ולא הצליחה לכפות משחק צמוד בסיום בדרך להפסד מביך. ניצחון היה מקרב את ירושלים לשלב הבתים השני, אבל כעת הקבוצה של בראד גרינברג תצטרך להיאבק במשחקים הבאים שמצפים לה כדי לעשות את זה.

ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים. מור שאולי
סוף סוף על הפרקט, אבל זה לא ממש עזר לקבוצה שלו הערב. ליאור אליהו/מור שאולי

ליאור אליהו קיבל דקות ראשונות באדום כשעלה לשחק בשניות האחרונות של הרבע הראשון וברבע השני הוא תרם שתי נקודות ושני ריבאונדים בשמונה דקות שבהן הוא היה על הפרקט. אבל אליהו לא היה הערב הבעיה של ירושלים כשאף שחקן שלה לא הצליח להכתיב את הטון ורק ג'וש דאנקן ניסה וסיים עם 15 נקודות ב-32 דקות. בשבוע הבא תפגוש ירושלים את איגוקאה שמולה היא תנסה לחזור למסלול הניצחונות.

דרווין קיצ'ן אמר לאחר ההפסד: "הגענו למשחק הזה עם המון רצון לנצח, אבל לפעמים זה לא מספיק. קלענו רק 63 נקודות באחוזים נמוכים וכך קשה לנצח משחק חוץ ביורוקאפ. אנחנו צריכים לשפר את משחק ההתקפה שלנו ולא להגיע למצב כזה שוב. אנחנו קבוצת התקפה מוכשרת, ועוד נראה את זה".

מהלך המשחק

הפועל ירושלים עלתה בחמישייה עם דרווין קיצ'ן, רונאלד דופרי, ארטיום פרחוסקי, יותם הלפרין וג'וש דאנקן.

רבע 1:

המארחים פתחו את המשחק בסערה ורצו ל-0:6 כשירושלים כשלה מול המתפרצות של הבולגרים. ג'וש דאנקן קלע את סל השדה הראשון של ירושלים, ומכאן הצליחה ירושלים להיכנס למשחק עם נקודות של פרחוסקי ודופרי. ליאור אליהו עלה לשחק בשניות האחרונות של הרבע הראשון שהסתיים עם שלשה גדולה של דופרי שהוריד את ירושלים בפיגור 19:17.

רבע 2:

למרות הסיומת הטובה של הרבע הראשון, ברבע השני ירושלים עלתה מעט נרפית ואלנדו טאקר ניצל את זה כדי לברוח עם ארבע נקודות קלות שהחזירו את אקדמיק סופיה ליתרון שבע. הלפרין עצר את הסחף עם שלשה גדולה. אליהו קלע את הנקודות הראשונות שלו 4:19 דקות לסיום, אבל ירושלים המשיכה לפגר למרות שפרחוסקי קלע עם הבאזר בדרך לפיגור 39:37.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן הפועל ירושלים דרווין קיצ'ן. מגד גוזני
ניצחון יקרב אותם לשלב הבא. דרווין קיצ'ן/מגד גוזני

רבע 3:

קירון אצ'ארה פתח עם ארבע רצופות ואקדמיק סופיה המשיכה להכתיב את הקצב בפתיחה. דאנקן ניסה להשאיר את ירושלים בעניינים, אבל טאקר הלך פעמיים לקו והגדיל לשש. גרין חזר לפרקט ונתן הרבה מלחמה במאבק על הכדורים וגם היה אחראי לשתי הנקודות שהקטינו לנקודה בלבד, אבל ההמשך היה של המקומיים כשדימיטריוס ורגיניס חתם את תוצאת הרבע עם 50:57.

רבע 4:

הכול הלך קשה לירושלים בפתיחת הרבע האחרון, אבל קיצ'ן קלע שתי נקודות חשובות שהשאירו אותם בתמונה. הלפרין איבד כדור משמעותי שאפשר לאקדמיק סופיה לרוץ קדימה ולהחזיר לשבע הפרש. ירושלים המשיכה לגמגם ולהיראות רע בהתקפה. וויט וטאקר לא התחשבו ודאגו לשמור על פער שממנו לירושלים היה קשה לחזור בדרך לניצחון בהפרש דו ספרתי 63:76.

סטטיסטיקה

הרבו לקלוע לאקדמיק סופיה: אלנדו טאקר 29 נקודות (5 ריבאונדים), דווין וויט 15 (6 ריבאונדים, 8 אסיסטים), יורה לאליץ' 13.

להפועל ירושלים: ג'וש דאנקן 15 נקודות (6 ריבאונדים), רונלד דופרי 14 (10 ריבאונדים), דרווין קיצ'ן 12 (7 ריבאונדים), יותם הלפרין 6, ארטיום פרחוסקי ויניב גרין 5 כל אחד, ליאור אליהו, אדם אריאל ורפי מנקו 2 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully