וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר עבריין בחשד שסחט באיומים כדורגלן בליגת העל

לפי החשד, הכדורגלן ומשפחתו אוימו ונסחטו במשך חודשים לאחר שלוו כסף מהשוק האפור ולא עמדו בהחזר התשלומים

משטרת ישראל עצרה היום (שלישי) עבריין מוכר, החשוד שסחט באיומים כדורגלן בליגת העל. צוות חקירה של מרחב יפתח של המשטרה עקב אחרי הפרשה זה תקופה ארוכה ועצר את העבריין.

לפי החשד, אותו עבריין, המקושר לאחת ממשפחות הפשע, איים על הכדורגלן וסחט ממנו עשרות אלפי שקלים במשך כמה חודשים. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו של החשוד, ובמקביל מנסה לאתר חשוד נוסף אשר ככל הנראה סייע לאותו עבריין. המשטרה בודקת גם כיוון חקירה נוסף, לפיו שני העבריינים סחטו באיומים את בני משפחתו של הכדורגלן, ולקחו מהם כסף.

המשטרה מסרה בהודעתה: "התקבל מידע כי שני אחים, תושבי פתח תקוה, קיבלו במהלך החודש האחרון מספר שיחות מאיימות עם מסרים לפגיעה ממשית בהם ובבני משפחותיהם. באחד המפגשים עם המאיים הוכה נמרצות אחד האחים. בחקירה שנוהלה במחלק תשאול מרחב יפתח בראשותו של פקד אסף ברנס עלה כי האחים לוו כסף מהשוק האפור. את חלק מהכסף שילמו ולאחר שנקלעו לקשיים כלכליים ולא יכלו לעמוד בהחזר הריבית החלו לקבל שיחות מאיימות עם מסרים לפגיעה ממשית בהם ובבני משפחותיהם. הבוקר עצרו חוקרי מרחב יפתח חשוד, יליד 1982 המתגורר בתל אביב, בחשד לסחיטה ואיומים. מחר בבוקר יובא לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרו".

אזיקים. אורי לנץ
אזיקים/אורי לנץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully