וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי אלון: "נשקיע בהחתמת הישראלים הטובים ביותר"

20.11.2013 / 10:55

בעלי הפועל ירושלים מתייחס להחתמת אליהו ומציב מטרות: "רוצים בשנים הקרובות קבוצת יורוליג עם צביון ישראלי"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

לאחר שניצחה בתחילת השבוע את הפועל גלבוע גליל, תנסה הפועל ירושלים להמשיך את המומנטום כשתתמודד הערב במשחק חוץ מול אקדמיק סופיה. הבולגרים אמנם נכנעו במפגש הראשון בין הקבוצות באולם מלחה (84:76) והוסיפו לכך שלושה הפסדים נוספים, אולם במחזור האחרון הצליחו הבולגרים להשיג ניצחון כשהביסו את פלוישטי. מי שיעמוד באור הזרקורים הערב הוא ליאור אליהו, הרכש החדש של הקבוצה, שצפוי לשחק ולערוך את משחק הבכורה במדי ירושלים.

אורי אלון, בעלי הפועל ירושלים ויו"ר הדירקטוריון, התייחס בשיחה עם וואלה! ספורט לגבי צירופו של ליאור אליהו לשלוש שנים: "אנחנו רוצים את הישראלים הטובים ביותר בהפועל ירושלים. בכל זמן שיתאפשר לנו, נביא אותם. גם אם זה באמצע עונה", הסביר אלון. עם החתמתו של אליהו, גברו הציפיות לגבי השגת האליפות עוד העונה, על כך הגיב אלון: "המטרה שלנו לא מסתכמת בשנה אחת או שנתיים. אם יהיו הישגים מקצועיים השנה אני אשמח מאד, אבל באנו לפה בשביל בנייה ארוכת טווח".

הערב ביורוקאפ: אליהו יערוך בכורה מול סופיה?

אליהו: "היו לי הצעות ביותר כסף, דבר כזה עוד לא היה כאן"

הבעלים של הפועל ירושלים אורי אלון. ניב אהרונסון
מציב מטרות גבוהות. אורי אלון/ניב אהרונסון

מכבי תל אביב גם כן הגישה לאליהו הצעה, מדוע לדעתך הוא בחר בכם? שני שחקנים, אליהו והלפרין, העדיפו אתכם ולא את מכבי. זו תופעה חדשה שלא היתה כאן עד כה.

"שחקנים מובילים מחפשים קבוצה ומערכת שבנויה טוב ומכוונת גבוה לטווח הארוך. אני חושב השחקנים שלנו מצאו את זה בהפועל ירושלים", סבור אלון. "המטרה שלנו היא לבנות קבוצה בשלוש שנים הבאות שתשחק ביורוליג. גם כשנגיע עוד כמה שנים, אנחנו לא רוצים סתם עוד קבוצת יורוליג - אנחנו רוצים קבוצת יורוליג עם ציביון ישראלי, עם ישראלים מובילים בקבוצה ולא רק זרים. זו תהיה ההצלחה האמיתית בעיני. בשביל זה צריך להשקיע עכשיו בהחתמת הישראלים הטובים ביותר לחוזה רב שנתי והשקעה מסיבית במחלקת הנוער שנוכל לגדל את הדור הבא של ישראלים מובילים בירושלים. השנה ספציפית המטרה היא להחזיר את הכיף למלחה. אני רוצה את מלחה מלא בכל משחק. כמובן שחלק מהחזרת הכיף והאווירה למלחה מותנה ביכולת מקצועית טובה".

על הניצחון האחרון מול גליל אמר אלון: "אני מרוצה מהניצחון. הצוות המקצועי יודע על מה צריך לעבוד ולשפר ואני בטוח שהם יעשו את זה בצורה טובה מאד". אלון ממאן להתרגש מחוסר היציבות שמציגה ירושלים העונה: "אנחנו עדיין בשלב מוקדם של העונה, הקבוצה עדיין מתגבשת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
פורוורד הפועל ירושלים בכדורסל ליאור אליהו. דרור פיקלני
יעזור לממש את החזון. ליאור אליהו/דרור פיקלני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully