וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מטה אשר/עכו גברה על מנשה/חדרה/עמק חפר

הקבוצה של נועם כץ התקשתה, אך הצליחה לנצח 1:3 בבית, כפר סבא ניצחה את הוד השרון, ניצחון בכורה להפועל ירושלים

הפועל מטה אשר/עכו עברה הערב משוכה לא קלה באולמה הביתי כשגברה 1:3 (26:28, 17:25, 26:24, 21:25) על מנשה/חדרה/עמק חפר. לאונרדו דוס סנטוס (21 נקודות) ואלן קומל (19 נקודות) דאגו לשמור על היררכיה במשחק. שלו סעדה נפצע בקרסול ונאלץ לנטוש במהלך המערכה השלישית כשאת מקומו תופס ישראל רחום שסיים עם 5 נקודות. "היה משחק עצבני מאוד עם הרבה טעויות של שני הצדדים" סיכם לאתר איגוד הכדורעף המאמן נעם כץ, "הטעויות במכות פתיחה פגעו בנו מאוד, עם זאת, אני מרוצה מאוד ומפרגן למנשה/חדרה/עמק חפר על משחק טוב".

לשתי הקבוצות היו טענות על איכות השיפוט במשחק כשהמאמן יניב בר נצר יוצא כעוס ועם טעם של החמצה: "שיפוט חלש מאוד לליגת העל, ללא השיפוט היינו שווים נקודה היום". מרסלו באצ'י היה כהרגלו יעיל במדי האורחים והפציץ 26 נקודות ובהן 3 קיל בלוק, 3 אסים ובסה"כ 56% בהתקפה. מרסלו באצ'י 9, רם מור 7 (2 קיל בלוק, 2 אסים), אורי לאוני 5.

נועם כץ מאמן הפועל מטה אשר. אדריאן הרבשטיין
מרוצה ומפרגן. כץ/אדריאן הרבשטיין

הפועל כפר סבא חגגה ניצחון מרשים לאחר שהדהימה בחוץ את מכבי הוד השרון בתוצאה 0:3 (27:29, 15:25, 23:25). המארחים נפלו בקבלה והיו נחותים ליד הרשת (4:10 לכפר סבא בקיל בלוק) נתונים שאפשרו להפועל כפר סבא להתאושש מההפסד הביתי להפועל מטה אשר/עכו במחזור שעבר. אלי קליינשטיין עדיין אינו כשיר והוא היה חסר לקבוצה של תומר רוסיאנסקי שסיפקה רק 8 נקודות במערכה השנייה. "לא שיחקנו טוב הערב וכל הכבוד להפועל כפר סבא" מסר בסיום לאתר איגוד הכדורעף המאמן תומר רוסיאנסקי. סבה פכרז הוביל את הפועל כפר סבא עם 15 נקודות (62%, 2 קיל בלוק), ראיין סטאפורד 11, שגיב בולקין וקייל מאסטרסון 10 כ"א.

איתי בכרך, מאמן הפועל כפר סבא אמר: "לקחנו קשה את ההפסד מול מטה אשר/עכו וחשבנו רק ניצחון הערב. הצלחנו להפעיל את האמצע יותר ושיפרנו את הקבלה. החיסרון של קליינשטיין היה מורגש מאד ועשה לנו את העבודה לקצת יותר קלה. הצלחנו לחזור מפיגור גם במערכה הראשונה וגם במערכה השנייה מה שמשמח אותי מאד". להוד השרון: ג'קי גאפט 14 (65%), יוחאי דדון 13 (62%), פרד טישיירה 9.

במשחק התחתית בחוות הנוער השיגה הפועל ירושלים ניצחון ראשון העונה לאחר 0:3 (25:27, 20:25, 22:25) על אליצור הוד השרון. אנטולי קלישבסקי הבלארוסי הוביל את הירושלמים עם 15 נקודות (71%, 4 קיל בלוק) כמו ולדימיר ורטלקו שסיים עם מספר נקודות זהה. זיו גוטמן תרם 12 ומקסים חילקו 11. ירושלים הכניעה את אליצור הוד השרון באחוזי התקפה טובים יותר, נקודות מחסימה ובקבלה יעילה הרבה יותר. באליצור בלטו אסף אלקובי עם 12 נקודות, רון קרסו 10 וצ'מיל רודיון 8.

תומר רוסיאנסקי מאמן מכבי הוד השרון. שובל ויניצקי, ספק 500
לא שיחקו טוב. רוסיאנסקי/ספק 500, שובל ויניצקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully