וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-NBA חוקרים את החתמת אחיו של ג'יי אר סמית' בניקס

הליגה בודקת האם כריס סמית', שלא שיחק כמעט בליגת הקיץ ונשלח לליגת הפיתוח, הוחתם בניקס כעסקת חבילה עם אחיו

הפארסה סביב הניו יורק ניקס ואחת ההחתמות המוזרות של הקיץ האחרון, ממשיכה להכות גלים ב-NBA. מדובר למי שלא מעודכן, באחיו של ג'יי אר סמית', כריס סמית', שעל פי טענות ברחבי הליגה קיבל חוזה במועדון כחלק מעסקת חבילה עם אחיו הגדול. סמית' הצעיר, ששיחק במכללת לואיוויל ולא נבחר בדראפט 2012, קיבל למרות הכל חוזה מובטח בענקית מניו יורק בקיץ האחרון ועתה נודע כי הליגה עצמה ערכה שיחות בכדי לברר האם המהלך של הניקס היה תקין.

שחקני ניו יורק ניקס כריס סמית', ג'יי אר סמית'. GettyImages
עסקת חבילה? האחים לבית משפחת סמית'/GettyImages

מיד לאחר שהחליטו בניקס להחתים את כריס סמית' בקיץ האחרון, הורמו לא מעט גבות בניו יורק, ואוהדי הניקס החלו להתקומם. הסיבה: סמית' הצעיר הגיע לאחר ניתוח בברכו שהשבית אותו לתקופה ארוכה, ובמחנה הקיץ של הקבוצה שיחק רק 20 דקות בהן קלע 1 מ-7 מהשדה (אחד מהג'נרל מנג'רים בליגה הגדיר אותו - "השחקן הגרוע ביותר בהיסטוריה של ליגת הקיץ"). למרות זאת, במסדרונות המדיסון סקוור גארדן החליטו להעניק לשחקן חוזה מינימום במידה והוא אכן יצליח להגיע לסגל הסופי של הקבוצה, ובערב פתיחת העונה, הפך העניין לרשמי: כריס סמית' הפך לשחקן הניקס, וישתכר במהלך העונה 491 אלף דולר (שלמעשה עולה לקבוצה 2.1 מיליון דולר, בגלל העובדה שהניקס מעל תקרת המס).

הדבר מקומם עוד יותר את אוהדי הניקס כשלוקחים בחשבון שאחיו של ג'יי אר כלל לא שיחק עד כה העונה, התלבש רק פעם אחת, ואתמול נשלח לקבוצת ארי בייהוקס מליגת הפיתוח. העובדה כי השחקן ישחק בליגת הפיתוח, לא גורעת כמובן מהעובדה שהניקס ייאלצו לשלם לו את חוזהו עד לסנט האחרון. על פי הטענות, כריס סמית' החליף ייצוג בקית האחרון, והחל להיות מיוצג על ידי הסוכן ליאון רוז, בדיוק אותו סוכן כמו של אחיו, של כרמלו אנתוני, אנדראה ברניאני, וכמו של אחד, מייק וודסון.

מייק וודסון, ניו יורק ניקס. Elsa, GettyImages
יש לו הרבה כבוד למשפחה, ולסוכן שלו. וודסון/GettyImages, Elsa

וודסון עצמו הודה בעבר כי העובדה שכריס סמית' אחיו של ג'יי אר עשויה לסייע לו לקבל לבסוף חוזה במועדון: "כמובן שזה עוזר. אני מסתכל על כריס ורואה את ג'יי אר. למרות שג'יי אר הוא זה שמשחק עבורינו ונותן תפוקה טובה מאוד, יש לי הרבה כבוד למשפחה. זה אחיו. אני מכבד את זה".

מלבד הליגה עצמה, החתמתו של סמית' הצעיר גרמה כבר ללא מעט כעס מצד שחקנים אחרים בליגה, שהרגישו כי המהלך היה מסריח. אחד מאותם שחקנים הוא ברנדון ג'נינגס, שצייץ כי הוא לא מאמין שכריס סמית' מקבל מקום מובטח בליגה, בעוד שחבריו, בובי בראון ופו ג'טר משחקים בסין. הדבר גרם לסמית' המבוגר לצייץ בחזרה לג'נינגס כי הוא עומד לשלוח לדטרויט כמה מהחבר'ה שלו כדי שאלו ירביצו לג'נינגס, וכתוצאה מכך קנסה הליגה את ג'יי אר ב-25 אלף דולר. עתה נותר לראות מה ייצא מכריס סמית', והאם אי פעם עוד נזכה לראות אותו משחק ממש בליגה הטובה בעולם, או שהיחידים שיזכו לחזות בו הם פקידי הבנק שיפדו את הצ'ק שקיבל מהניקס.

כרמלו אנתוני שחקן ניו יורק ניקס. AP
לא בטוח שכריס סמית' יכול לעזור להם. כרמלו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully