וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגן יבזורי: "משחק קשה אבל אנחנו במומנטום טוב"

מכבי חיפה תתארח ברוסיה אצל יוניקס קאזאן (ד', 17:00) החזקה, ותקווה למשוך את רצף הניצחונות שלה לעשרה משחקים

מכבי חיפה תפתח מחר (רביעי) את משחקי הסיבוב השני בשלב הבתים הראשון ביורוקאפ כשתתארח ברוסיה אצל יוניקס קאזאן החזקה (17:00, אין שידור). הירוקים מגיעים למשחק מהמקום השני בבית עם מאזן 1:4 במפעל ולאחר תשעה ניצחונות רצופים בכל המפעלים, שמהווים את שיא כל הזמנים של המועדון.

השחקנים של דני פרנקו הגיעו כבר אתמול לרוסיה לאחר מסע ארוך וערכו היום את האימון המסכם. בקבוצה יודעים שניצחון ברוסיה הוא בגדר סנסציה, אך מקווים שהעובדה שהם מגיעים להתמודדות עם מעט לחץ תתרום. ניצחון של חיפה עשוי לקרב אותה לשלב הבתים השני באופן משמעותי. במועדון מאמינים שהשחקנים למדו מהיכולת הלא טובה שהציגו במחצית הראשונה במשחק בטאלין בשבוע שעבר, ויבואו מפוקסים מההתחלה, כפי שעשו בניצחון המוחץ על הפועל חולון בליגה.

מאמן מכבי חיפה דני פרנקו. אדריאן הרבשטיין
ישיג ניצחון עשירי ברציפות? דני פרנקו/אדריאן הרבשטיין

"אנחנו ניצבים בפני אחד האתגרים הקשים ביותר שלנו עד כה נגד המדורגת הראשונה בבית. אנחנו בטוחים בעצמנו ומצפים לאתגר", אמר המאמן דני פרנקו לקראת ההתמודדות. הגארד דגן יבזורי הוסיף: "זה הולך להיות משחק קשה מאוד נגד קבוצה טובה מאוד. אנחנו יודעים שזה אולם שקשה לשחק בו, אבל אנחנו באים במומנטום טוב ומקווים לצאת עם ניצחון נוסף".

קאזאן מדורגת ראשונה בבית לאחר שניצחה את כל משחקיה עד כה. כזכור, בסיבוב הראשון ניצחו הרוסים את חיפה ברוממה 67:75 בזכות 22 נקודות של אנדרו גאודלוק. מלבד הגארד האמריקאי מי שמוביל העונה את קאזאן במפעל הם סנטר היווני יאן וויוקאס, הגארד טיווין מקי והפורוורדים לוק הרנגודי וקוסטאס קאיימקוגלו. קאזאן תבטיח כמעט באופן סופי את עלייתה במידה ולא תמעד בבית נגד הירוקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully