וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלוכלך: בשבדיה לא נתנו לרונאלדו ופורטוגל לישון

לקראת הגומלין, תחנת רדיו שבדית שלחה אוהד עם רמקול לשיר באמצע הלילה בפול ווליום מול המלון של נבחרת פורטוגל. התוצאה מצחיקה מאוד, קבלו את "Operation Wakey Wakey"

90 דקות, אולי 120 דקות, רותחות צפויות הערב (שלישי) בשטוקהולם, שם נבחרת שבדיה תנסה להתגבר על ההפסד 1:0 מהמשחק הראשון ולעבור את פורטוגל כדי להעפיל למונדיאל 2014.

הקרב הגדול הראשון בין כריסטיאנו רונאלדו לזלאטן איברהימוביץ' הסתיים בשער ניצחון דרמטי של הכוכב הפורטוגלי, שנגח לרשת השבדית בדקה ה-82 וכעת, מנסים השבדים למנוע ממקרה כזה לחזור. על פי התמונות הבאות, הם מוכנים לעשות זאת בכל מחיר.

תחנת הרדיו השבדית RIX FM החליטה שהיא צריכה לעזור לנבחרת ולשגע את היריבה מפורטוגל. לשם כך, נשלח אוהד שבדי, חמוש במה שנראה כמו ניידת שידור קטנה, מספר צלמי וידיאו, מיקרופון ורמקול עצבני (וגם איזה תותח קונפטי) והתייצב מול המלון המאכלס את הסלסאו. לא ברור מה השעה בדיוק, אבל על פי הדיווחים מדובר בשעת בוקר מאוד מאוד מוקדמת ואף ניתן לראות כי בחוץ עדיין חושך ופנסי הרחוב דולקים, בעוד התנועה ברחוב לא ערה במיוחד.

האוהד החל לשיר בקולי קולות מחוץ למלון, כשהוא צועק דברים לא ברורים בשבדית, אבל חוזר פעם אחר פעם על השם: "רונאלדו". באתר של תחנת הרדיו נכתב: "אנחנו מקווים שכמה אנשים פורטוגלים יהיו עייפים הלילה".

המבצע אגב, כונה "Operation Wakey Wakey".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully