וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ק אנגלידיס: "איצטדיון ביתי הוא בהחלט הצעד הבא"

19.11.2013 / 14:01

נציג הבעלים במכבי תל אביב התייחס לסוגיה במהלך סיור במשרדים החדשים: "לא נוכל לעשות זאת לבדנו, צריך פרטנר"

one

"תמיד אמרנו שמועדון צריך לייצר לא רק קבוצה טובה, אלא גם שירות מושלם עבור האוהדים שלו", אמר היום לוואלה! ספורט נציג הבעלים במכבי תל אביב, ג'ק אנגלידיס, במהלך סיור לתקשורת במשרדים החדשים של המועדון. "אנחנו מתכוונים לתת לאוהדים שלנו את מיטב השירות והיחס גם על המגרש וגם מחוצה לו ולזה אנחנו מתכווננים כל הזמן. אנחנו מנסים לשפר כל הזמן את חוויית הצפייה של האוהדים שלנו. קו המוצרים שיצא היום למכירה (על הפרטים - בהמשך הידיעה) אינו המצאה של מכבי תל אביב, לא המצאנו את הגלגל, זה משהו שמאוד מקובל בכל המועדונים הגדולים באירופה. זה אולי ייחודי כאן בישראל, אבל מבחינתנו זו הזדמנות מצוינת לחזק עוד יותר את הקשר עם האוהדים ולחזק את הקשר והשייכות של האוהדים למועדון, על ידי אפשרות שניתנת להם להיות הבעלים של מוצר ייחודי כזה או אחר, מתוך מגוון המוצרים שהוצאנו וזה נהדר. לאוהדים ניתנת הזדמנות פז להחזיק אצלם פיסות היסטוריה של המועדון".

אנגלידיס נשאל האם פעולות שיווק כאלה וחנוכת משרדים חדשים מרמזות על הכוונות של הבעלים מיטש גולדהאר להישאר במכבי עוד שנים רבות והשיב: "בין אם זה סימן או לא, אז אין לזה קשר להישארות לטווח הארוך. אנחנו פשוט נחושים להמשיך לעבוד קשה ולהציע שירות משופר ומשתפר כל הזמן".

ג'ק אנגלידיס נציג בעלי מכבי תל אביב מציג את המשרדים החדשים של המועדון. ברני ארדוב
אנגלידיס מציג את המשרדים החדשים/ברני ארדוב

נציג הבעלים התייחס לסוגיית בניית איצטדיון חדש ובית עבור הקבוצה: "זה בהחלט הגיוני שהצעד הבא הוא שיהיה לנו איצטדיון חדש. אני מקווה שעיריית תל אביב תעשה את מה שדרוש ותעבוד קשה בכיוון הזה, כדי שזה אכן יקרה. כמו במדינות שונות באירופה, לרשות המקומית יש תפקיד מפתח בפיתוח הנושא הזה ואני חושב שראוי שבעיר כמו תל אביב יהיה איצטדיון חדש 'first class'".

אנגלידיס נשאל האם הוא אכן מאמין שבשנים הקרובות יקום בית חדש לצהובים ואמר: "בלומפילד הוא איצטדיון פנטסטי ומעולה עם אווירה נפלאה. אני לא יודע אם יהיה לנו בית משלנו, אבל הכדורגל מתקדם קדימה ואתה צריך לוודא שגם מבחינה שיווקית ופרסומית, לאצטדיון יהיה מקסימום תכולה עבורנו. אנחנו עובדים קשה בעניין הזה. אנחנו נעשה את הצד שלנו כדי שזה ייצא לפועל, אבל לא נוכל לעשות זאת לבדנו ונצטרך פרטנרים לדרך הזו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
חולצת משחק האליפות של מכבי תל אביב, 2012/13. רענן ברנובסקי
חולצת האליפות של מכבי תל אביב, 2012/13/רענן ברנובסקי

יממה לאחר ההפסד המביש של קבוצת הכדורסל בדרבי להפועל תל אביב, נשאל אנגלידיס על כך שמחלקת הכדורסל מקבלת לאחרונה ביקורות רבות, בזמן שדווקא מחלקת הכדורגל הפכה להיות מודל לחיקוי וענה בדיפלומטיות: "אני חושב שזה לא הוגן לבקר כיום את מחלקת הכדורסל של המועדון. אנשים ממהרים לבקר את הכדורסל ושוכחים שזה מועדון שעושה ועשה עבודה נפלאה. זה מועדון ברמה ובסטייל האירופאי הכי גבוה שיש מזה שנים רבות ולכן ברור שבדרך הארוכה הזו יש גם 'מהמורות קטנות בכביש'. אנחנו בכדורגל מתרכזים בעצמנו ולנו יש סטנדרטים משלנו. אנחנו רוצים להשיג הישגים וזה בכלל לא קשור לביקורות שיש על הכדורסל. יש יחסים נהדרים בין מועדוני הכדורסל והכדורגל ואנחנו עוזרים אחד לשני המון. קיבלנו הרבה ייעוץ ועזרה מאנשי מועדון הכדורסל ואם יש משהו שנוכל לעשות כדי לעזור להם, נשמח".

גם לקבוצת הכדורגל מצפה דרבי יוקרתי וטעון מול האדומים בעוד כחודש ואנגלידיס מקווה שהתוצאה תהיה שונה ממשחק הכדורסל אמש: "אנחנו נהיה מפוקסים במטרות שלנו, בתקווה שהתוצאה תהיה כפי שאנחנו רוצים. יש לנו הרבה בטחון, אבל עדין יש עוד עבודה לעשות".

משרדי מכבי תל אביב בכדורגל. ברני ארדוב
המשרדים החדשים של מכבי תל אביב/ברני ארדוב

הקבוצה ממשיכה לעבוד חזק בפן השיווקי, בראשותו של מנהל המסחור טל מועלם, והפעם הוציאה למכירה את ליין פריטי קטגוריית "מהדורה מוגבלת", המיועדת לאספנים וכוללת מגוון מוצרים אקסקלוסיביים ואותנטיים מעונת האליפות של 2012-13, חתומים אישית על ידי שחקני הקבוצה ואנשי הצוות המקצועי. מכל מוצר הוצעו למכירה מספר בודד של שניים או שלושה פריטים. המועדון הוציא למכירה מיוחדת חולצות שחקנים, צלחות אליפות אישיות, כדורים חתומים על ידי שחקני הסגל וגם חולצות שלבשו השחקנים במספר משחקים בעונה שעברה כמו בדרבי ה-0:4 וגם הן חתומות כולן על ידי שחקני הקבוצה וממוסגרות באריזה מיוחדת. אוהד שירצה לרכוש את חולצת הדרבי ישלם 2,000 שקל בעוד שצלחת האליפות האישית, חתומה על ידי ג'ורדי קרויף ואוסקר גרסיה, תומחרה ב-1,500 שקל. המוצרים בלעדיים ויועמדו למכירה החל מהערב בחנות המוצרים און-ליין של המועדון.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

משרדי מכבי תל אביב בכדורגל. ברני ארדוב
משרדי מכבי תל אביב בכדורגל/ברני ארדוב
משרדי מכבי תל אביב בכדורגל. ברני ארדוב
משרדי מכבי תל אביב בכדורגל/ברני ארדוב
משרדי מכבי תל אביב בכדורגל. ברני ארדוב
עוד ממשרדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully