וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסלי מתיוז: "יש עלינו ביקורות. בלה, בלה, בלה"

הבלייזרס ממשיכים לנצח, מתיוז: "בטוח שיש אנשים שרוצים שנפסיד". אולדרידג': "ווסלי משחק בכעס ואני אוהב את זה"

אחרי שפורטלנד ניצחה את טורונטו בתום הארכה ביום ראשון, דמיאן לילארד צעק בחדר ההלבשה "Let's get greedy" (בתרגום חופשי: "בואו נהיה חמדנים"). הכוונה היא כמובן לא לעצור כאן, להמשיך ברצף הניצחונות. בימים האחרונים זה הפך למוטו של הקבוצה והקריאה הזו חוזרת על עצמה בכל אסיפה ובכל מפגש של השחקנים. הלילה (בין שני לשלישי) הבלייזרס באמת המשיכו את הרצף.

שחקן פורטלנד טריילבלייזרס, דמיאן לילארד. AP
"Let's get greedy". לילארד/AP

"בסוף המשחק הערב כולנו כבר אמרנו 'Let's get greedy'. אנחנו מוכנים לנצח עוד משחק", אמר לילארד אחרי ה-98:108 על ברוקלין נטס בתפוח הגדול. זה היה הניצחון השביעי ברציפות של הקבוצה מאורגון - הרצף הכי ארוך שלה מאז שהיא ניצחה 13 משחקים בדצמבר 2007. יתרה מכך, פתיחת העונה של 2:9 היא הטובה ביותר של הבלייזרס מאז ה-1:10 בעונת 2000-01.

אחד מהמצטיינים של פורטלנד הלילה היה פעם נוספת ווסלי מתיוז. הגארד שהתחיל את עונתו החמישית בליגה, קולע עד עכשיו 16 נקודות למשחק ומוריד 5.2 ריבאונדים - הממוצעים הגבוהים ביותר שלו בקריירה. למרות זאת, הוא לא נמצא ברשימת המועמדים לאולסטאר. "הוא משחק בכעס ואני אוהב את זה", אמר למרקוס אולדרידג' על חברו לקבוצה, "הוא עצבני על זה שהוא לא נכלל ברשימת המועמדים לאולסטאר".

מתיוז עצמו התייחס ליכולת של הקבוצה: "אני בטוח שיש אנשים שמחכים שנפסיד חמישה-שישה משחקים ברציפות, שנחזור להיות כמו שהיינו לפני כן. אומרים עלינו שאנחנו זורקים יותר מדי, לוקחים יותר מדי שלשות, שאנחנו לא מספיק אגרסיביים. בלה, בלה, בלה. הכול בסדר. אבל למרות שאנחנו מנצחים, אנחנו צריכים להמשיך להתאמן ולהתקדם. חדר ההלבשה שלנו מחובר, אנחנו משחקים תמיד בשביל לנצח".

שחקן פורטלנד טריילבלייזרס, ווסלי מת'יוז. AP
"אומרים עלינו שאנחנו זורקים יותר מדי, לוקחים יותר מדי שלשות, שאנחנו לא מספיק אגרסיביים". מתיוז/AP

עוד הלילה:

*** כריס פול שקלע 18 נקודות וחילק 11 אסיסטים בהפסד של לוס אנג'לס קליפרס 106:102 לממפיס, השווה את השיא של מג'יק ג'ונסון: 11 משחקים בפתיחת העונה של לפחות 10 ו-10 בקטגוריות הללו.

*** קווין דוראנט קלע 38 נקודות, ראסל ווסטברוק הוסיף 30 ואוקלהומה סיטי ניצחה את דנבר 113:115. זה היה המשחק ה-27 בעונה סדירה בו שניהם קולעים 30 ומעלה. הצמד הפעיל שנמצא אחריהם כולל את לברון ג'יימס ודוויין וייד, עם 14 משחקים כאלו. אגב, דוראנט כנראה אוהב במיוחד לפגוש את הנאגטס: ב-23 המשחקים שלו נגד דנבר בעונה הסדירה הוא מחזיק בממוצע של 30 נקודות.

*** רבע שני של 17:37 הצעיד את גולדן סטייט ליתרון בן 23 במחצית נגד יוטה (ולניצחון 87:98). זה היה היתרון הרביעי הכי גדול של קבוצת חוץ במחצית במשחק בסולט לייק סיטי. כמובן שזו גם הייתה המחצית הטובה ביותר אי פעם של הווריוס ביוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully