וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל כחילה: "התוצאה בקלות הייתה יכולה להיות הפוכה"

19.11.2013 / 7:00

בנבחרת הצעירה מאוכזבים מההפסד לפורטוגל אך גאים ביכולת. טואטחה: "תקפנו עם הרבה שחקנים ולפעמים משלמים על זה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הנבחרת הצעירה של ישראל סיימה אמש (שני) את המשחק נגד פורטוגל ברגשות מעורבים. מצד אחד הייתה אכזבה גדולה מהתוצאה (4:3) ותחושת פיספוס, אך מנגד הצוות המקצועי והשחקנים היו מודעים לכך שהיו חלק מהצגת כדורגל נגד אחת הנבחרות הבכירות ביבשת, ושאבו הרבה עידוד להמשך הדרך. בנבחרת ניתחו את המשחק והגדירו כחוסר מזל את הגולים שספגו והוסיפו כי "אם שחקן כמו בן והבה, שהיה אחד היציבים עד עתה מחליק פעמיים ואנחנו חוטפים גול, זה אומר הכל. קצת חוסר מזל, אולי קצת התלהבות יתר אחרי השערים ואיבוד יתרון מוקדם מדי, אבל בסך הכל יש כאן דור עתיד איכותי ואת זה אף אחד לא יכול לקחת".

מואנס דאבור: "עם קצת יותר ריכוז היינו מנצחים"

רועי קהת נבחרת ישראל הצעירה מאוכזב. יוסי ציפקיס
כמה זה כואב. שחקני הצעירה מאוכזבים/יוסי ציפקיס

טל כחילה, שערך הופעת בכורה רשמית אמר בסיום: "בסך הכל זאת אכזבה. מחמיא שמדברים על משחק גדול ושאהבו את איך ששיחקנו אבל בשורה התחתונה הפסדנו את המשחק וזאת אכזבה גדולה כי היינו שווים יותר מזה והאמנו שנעשה את זה". על ארבעת השערים שהנבחרת ספגה אמר הבלם: "שיחקנו כדורגל, יזמנו, תקפנו עם הרבה שחקנים ולפעמים גם משלמים על זה מחיר. כולם נתנו הכל בכל עמדה, לפעמים טעות קטנה פה או שם גורמת לך להפסיד משחק. אולי גם לא ידענו לשמור על היתרון שלנו ומהר מאוד ספגנו שיוויון שקצת הוריד לנו את ההתלהבות, אבל באמת, כמו שהמאמן הפורטוגלי אמר, מה שהכריע את המשחק זה מזל - כי בקלות התוצאה יכולה הייתה להיות הפוכה לטובתנו".

כשנשאל מה אמר לו אביו אהוד, כדורגל העבר, אמר: "הוא החמיא לי ואמר שהיה לי משחק טוב ובכלל לכל הנבחרת. הוא מלווה אותי המון שנים ויודע לומר לי תמיד מתי אני יותר טוב ומתי פחות טוב ומעמיד אותי על טעויות והדברים הקטנים. אתמול הוא היה מרוצה ממה שהוא ראה ממני".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
טאלב טואטחה נבחרת ישראל הצעירה. יוסי ציפקיס
"היינו קרובים לניצחון יפה מאוד נגד קבוצה מהדרג הראשון באירופה, אבל לא נאבד את הדרך שלנו". טואטחה/יוסי ציפקיס

מגן מכבי חיפה טאלב טואטחה ספג מכה באיזור המותן וסבל מכאבים בסיום המשחק אך לא מדובר בפגיעה רצינית. "יש הרגשה של פיספוס", אמר טואטחה בסיום. "היינו קרובים לניצחון יפה מאוד נגד קבוצה מהדרג הראשון באירופה, אבל לא נאבד את הדרך שלנו. יש לנו סיכוי טוב לעלות לפלייאוף ואני מאמין שאם נמשיך בדרך הזאת נעשה את זה. אנחנו מודעים לכך שאסור לנו לאבד נקודה ונעשה הכל כדי לעמוד במשימה הזאת".

עאהד עזאם, ששלשום התבטא בדך הפייסבוק שלו באכזבה בעקבות אי שילובו בהרכב הראשון אמר: "כשאתה לא פותח אתה תמיד מאוכזב אבל לקחתי את זה למקום טוב ולמשחק טוב בדקות ששיחקתי. אני שמח שהצלחתי להיכנס ולעזור לנבחרת אבל צר לי שהפסדנו. תמיד מאכזב להישאר עם המחמאות בסוף כי בסופו של דבר לא נפלנו מנבחרת מהדרג הראשון ועם כל הכבוד להם היינו עדיפים עליהם. תמיד אצל הישראלים אומרים חוסר מזל אבל זה לא באמת ככה, בישראל תמיד אנחנו מפספסים בדברים הקטנים ומפסידים ופשוט חבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully