וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל נס: "היה משחק מדהים, זה עדיין בידיים שלנו"

18.11.2013 / 21:45

מאמן הצעירה התעודד מהיכולת ב-4:3 לפורטוגל, דאבור: "עם קצת ריכוז, היינו מנצחים". דיא סבע: "אפשר להיות גאים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הנבחרת הצעירה רשמה הערב (שני) את אחד ההפסדים הכואבים ביותר שלה, כשנכנעה 4:3 באצטדיון המושבה לפורטוגל החזקה. כעת לנבחרת של מיכאל ניס תשע נקודות, שלוש פחות מהפורטוגלים, והיא תצטרך להשיג תוצאות טובות בשלושת משחקיה האחרונים בקמפיין אם ברצונה לחזור לתמונת המקום הראשון, או לסיים כאחת מארבע הסגניות הטובות ביותר, שיקבלו גם כן את הכרטיס לשלב ההצלבה ליורו 2015.

איבן קבליירו נבחרת פורטוגל הצעירה מול גדי קינדה ישראל. יוסי ציפקיס
לוקח את חצי הכוס המלאה. נס/יוסי ציפקיס

"היה משחק מדהים עבור האוהדים, שבעה שערים, למעלה ולמטה, לצערי הפסדנו 4:3. אני חושב ש-3:3 היה יותר משקף למשחק המצוין הזה, זה היה משחק ברמה הגבוהה ביותר של נבחרות צעירות", אמר המאמן המפסיד מיכאל נס בסיום. "אני מרוצה, בלי ספק, מהרמה הטכנית בה שיחקנו, מהקצב, מהצורה בה תקפנו. אנחנו משחקים כדורגל טוב. מצד שני, הפסדנו, כך שיש לנו את הכבוד אבל אין לנו נקודות. פורטוגל מאוד חזקה, וכמעט הצלחנו לנצח אותה".

עוד אמר נס: "שתי הקבוצות שיחקו נהדר. נתנו הכול ואני התרשמתי מהרמה של הקבוצה שלנו נגד יריב פורטוגלי חזק מאוד. כמעט השגנו את מה שרצינו. אולי עוד יום מנוחה יכול היה לעזור לנו ברבע שעה האחרונה אבל לא צריך להתעסק בזה. לא ציפיתי שתוך שלושה ימים נוכל לשחק ברמות האלו. פורטוגל משחקת ומבקיעה כמעט בכל משחק כמות כזו של שערים. ברמה הזו, על כל טעות הם מענישים. אנחנו עדיין צריכים להשתפר כדי לתקן את הדברים האלו . המשחק הבא הוא עוד תשעה חודשים. אני מעודד את המאמנים בארץ להאמין בשחקנים האלה, שהוכיחו שהם יכולים להגיע לרמות הכי גבוהות. יש עוד תשע נקודות בקופה ולא נמעיט בערכה של אף יריבה. ניקח זאת כמחמאה אם הבוגרת תיקח מאיתנו שחקנים".

על הסיכויים להעפיל כעת להצלבה אמר ניס: "בדרך כלל צריך בין 16-18 נקודות כדי לעלות. המטרה לפני שהגעתי היתה תשע נקודות אחרי נובמבר. זה עדיין בידיים שלנו. ברור שהיה עדיף לנצח, אבל צריך לקחת את זה משחק אחר משחק".

דיא סבע, שנכנס כמחליף וכבש את השער השני, אמר: "נסתכל על חצי הכוס המלאה. נתנו עבודה ממש טובה, כל השחקנים יכולים להיות גאים. פורטוגל אחת הטובות באירופה, אם היינו מנצחים זה היה מושלם. ננסה לצאת מפה לדרך חדשה. יש פה דור עתיד טוב מאוד, יכולנו לראות את זה היום".

ברק לוי שספג ארבעה שערים הוסיף: "אפשר להתעודד מהקצב שהיה במשחק. שיחקנו מצוין, הראנו הרבה אופי, יש פה גברים אחד-אחד. נמשיך הלאה, אני חושב שנצליח לעשות את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דיא סבע נבחרת ישראל הצעירה חוגג שער. יוסי ציפקיס
"ננסה לצאת מפה לדרך חדשה". סבע/יוסי ציפקיס

מונס דאבור, ששוב מצא את הרשת אחרי הרביעייה מול נורבגיה, אמר: "אני גאה בשחקנים. היה מאמץ גדול אחרי המשחק נגד נורבגיה, אך מצד שני יצאתי עם תחושת אכזבה, כי עם קצת יותר ריכוז היינו יוצאים עם נקודה ואולי שלוש. לא הגיע לנו להפסיד, ב-3:3 היה לי מצב של אחד על אחד ואני מאוכזב מעצמי שלא כבשתי. כולם ראו נבחרת שרצה ונלחמה 90 דקות, זה עדיין תלוי בנו כי יש עוד שלושה משחקים ואם נבוא כמו שבאנו היום, נעשה תוצאות טובות ונעפיל לפלייאוף".

בצד השני, המאמן המנצח רוי ז'ורז' אמר בסיום: "היה משחק טוב מאוד נגד נבחרת חזקה. היה לנו מזל לקראת הסוף, וזה ניצחון חשוב מאוד עוברנו. הכרנו את ישראל טוב מאוד, לא הופתעתי מהם".

"עשינו כמה טעויות בהגנה שהיו קריטיות. שיחקנו נגד קבוצה מצוינת. הכול עוד פתוח בבית הזה, למרות התוצאה הטובה שהשגנו. ישראל היא ללא ספק היריבה החזקה ביותר בבית הזה ויש לה את האפשרות להגיע לפלייאוף מהמקום השני כסגנית. מה שניצח לנו את המשחק היה המזל. יכולנו להפסיד באותה מידה כמו שניצחנו. יש לישראל שחקנים נהדרים שיכולים להשתלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully