וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב עלתה למקום הראשון בליגה

הצהובים ניצחו בחוץ 0:3 (17:25, 21:25, 13:25) את עירוני קרית אתא ומוכנים למשחק העונה בשישי מול מטה אשר/עכו

מכבי תל אביב הוסיפה הערב (שני) שלוש נקודות למאזנה בליגת העל בכדורעף עם ניצחון חוץ 0:3 (17:25, 21:25, 13:25) על עירוני קרית אתא. ויקטור באטיסטה (21 נקודות) ואמיר וינרסקי (10 נקודות) הובילו את הצהובים, שעלו, לפחות זמנית, למקום הראשון בליגה. עומר דננברג הוסיף 8 נק' (3 קיל בלוק), גיא בן גל 7, הארולדו דה סילבה 5, אריאל כצנלסון 4, יואב קרוואני 1.

"זה היה משחק שלא התעלה לרמה גבוהה. טוב שעברנו אותו בצורה חלקה ומעכשיו אנחנו עם הפנים ליום שישי", סיכם לאתר איגוד הכדורעף המאמן זהר בר נצר והתכונן למפגש הביתי עם הפועל מטה אשר/עכו ביום שישי הקרוב.

"היה משחק חלש עם עדיפות ברורה למכבי תל אביב", אמר מאמן הקריה אורי שפירא, "אפשרתי לשחקנים הצעירים שלנו לצבור זמן משחק". כריסטיאן אימהוף בלט בקבוצה הצפונית עם 13 נק', אלכסנדר סורולוקוב ואיליה גולדרין 5 כ"א, קיקה סטורונצ'וק 3, מרסלו בר 2, כהן, דניאל, קסל וצ'רבקוב 1 כ"א.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצהובים מוכנים. עומרי שוורץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחר יתקיימו יתר המשחקים במחזור השישי. הפועל מטה אשר/עכו עם מאזן מושלם (0-5) תארח בנעמן (19:30) את מנשה/חדרה/עמק חפר (1-4) לשחזור גמר הגביע מהעונה שעברה ולדרבי ההתיישבות העובדת היחיד בליגה בכירה בספורט הישראלי. האדומים אמנם יפגשו את זיו בר נצר ויניב בר נצר ממנשה/חדרה/עמק חפר, אבל כנראה שהראש כבר במפגש עם הקבוצה של זהר בר נצר בשישי הקרוב, שישודר בערוץ הספורט. עוד מחר, מכבי "מוסינזון" הוד השרון תארח לדרבי את הפועל "יואב" כפר סבא (מוסינזון, 19:00). הקבוצה של תומר רוסיאנסקי (1-4) עדיין לא נוצחה בבית ותנסה לשמור על המאזן מול הכפר סבאים (3-2) שאכזבו בהפסד הביתי למטה אשר/עכו במחזור האחרון. כפר סבא זקוקה לזמן בכדי להכניס לתלם את חוסם האמצע קייל מאסטרסון ולמעשה לחבר יחד את הקבוצה כולה. במשחק השלישי מחר (חוות הנוער, 20:00) הפועל ירושלים תארח את אליצור "אלון" הוד השרון במפגש בין שתי האחרונות שלהן חמישה הפסדים.

אליצור הוד השרון צירפה את מאור נוטקביץ', שחקנה לשעבר של הפועל כפר סבא ומכבי תל אביב. נוטקביץ' שפרש לפני העונה שעברה, אך בקבוצה מבינים שהתוספת המקצועית לא תגיע באופן מיידי: "מאור לא בכושר משחק והוא יצטרף באופן קבוע לאחר שישוב ממסע לחו"ל אליו הוא יוצא בקרוב. אנחנו מקווים שבשני המשחקים הקרובים הוא יתרום מעט מהנוכחות שלו ואולי יעזור לנו לייצב מעט את הקבלה. ייתכן שמחר הוא יקבל מספר דקות אך לא יותר מכך", מסר לאתר איגוד הכדורעף המאמן אלעד שפגט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully