וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: איטליה וניגריה נפרדו ב-2:2

רוסי כבש בנבחרת אחרי שנתיים, הניגרים ביצעו מהפך בעזרת שער אדיר של אמאובי וג'אקריני השווה. אג'ידה נפצע וייבדק

משחקי ההכנה ברחבי אירופה נמשכים ובעוד רובם יתקיים מחר, הרי שהערב (שני), באצטדיון קרייבן קוטג' של פולהאם, בלונדון, נערך מפגש מרתק בין שתי נבחרות שיהיו בברזיל 2014, כאשר איטליה וניגריה נפרדו בתיקו 2:2 בתום משחק רווי אירועים וקצבי.

בדקה ה-12 אירע רגע מרגש, כאשר חלוצה של פיורנטינה, ג'וזפה רוסי, נשלח על ידי מריו באלוטלי לכדור עומק ומול שוער הפועל באר שבע, אוסטין אג'ידה, הקפיץ פנימה וקבע 0:1 לכחולים. שער ראשון לרוסי במדי האזורי אחרי למעלה משנתיים בהן סבל מפציעות קשות.

ג'וזפה רוסי נבחרת איטליה חוגג שער. רויטרס
רגע מרגש. רוסי חוגג שער בנבחרת אחרי שנתיים/רויטרס

אלא שהסופר איגלס כלל לא נבהלו וביצעו מהפך בזק בעזרתו האדיבה של שולה אמאובי. תחילה, שחקן ניוקאסל הגביה כדור מדויק לראש של ברייט דייק, שנגח את השוויון בדקה ה-35. ארבע דקות לאחר מכן, פרנסיס בנג'מין שלח כדור רוחב ואמאובי, בטאץ' גאוני עם העקב מהאוויר, קבע 1:2 בהפסקה.

איטליה עלתה למחצית השנייה במטרה ברורה לחזור למשחק כמה שיותר מהר והיא אכן עשתה זאת. בדקה ה-47, באלוטלי עשה שמות בהגנת ניגריה, העביר לקנדרבה ומשם לעמנואל ג'אקריני, שמול אג'ידה איזן ל-2:2.

בדקה ה-65 הגיע רגע מדאיג עבור הניגרים ולא פחות מכך, עבור הפועל באר שבע. אג'ידהסימן כי הוא סובל מכאבים ברגלו, ונאלץ לנטוש את המשחק כשהוא נעזר ברופא הנבחרת ותופס את ירך רגל ימין שלו. וינסנט אניימה החליף אותו בין הקורות וראה את דיאמנטי מצמיד כדור חופשי למשקוף. האיטלקים שלטו בחצי השעה האחרונה והגיעו ללא מעט מצבים, אבל יכולת מצוינת של אניימה וחוסר מזל מול השער הניגרי מנעו מהם ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully