וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי נתניה הביסה 1:5 את ראשון לציון

מוליכת הטבלה דרסה בחוץ בזכות שלושער של קאיודה ושערים של אברג'יל וערן לוי. עפולה-הרצליה 0:0, יבנה-רמת גן 1:1

המחזור ה-11 בליגה הלאומית הגיע לסיומו הערב (שני) עם שלושה משחקים. המוליכה מכבי נתניה דרסה בחוץ 1:5 את הפועל ראשון לציון החלשה, עם שלושער של לארי קאיודה. השנייה מכבי הרצליה נעצרה וסיימה רק ב-0:0 בחוץ מול הפועל עפולה. מכבי יבנה והפועל רמת גן נפרדו ב-1:1.

שחקני מכבי נתניה חוגגים. קובי אליהו
טיול ערב בעיר היין. שחקני נתניה/קובי אליהו

הפועל ראשון לציון - מכבי נתניה 5:1

במחזור הקודם פגשה נתניה את הקבוצה החלשה בליגה, אום אל פאחם, והתקשתה מאוד בדרך לניצחון. הפעם, מול הקבוצה השנייה הכי חלשה בלאומית, זו של אייל לחמן, הדברים כבר הלכו הרבה יותר בקלות. ראשון לציון, שספגה הפסד חמישי רצוף ונותרה עמוק מתחת לקו האדום. נתניה לעומת זאת, מסיימת את המחזור עם שמונה נקודות יתרון על המקום השלישי.

לארי קאיודה היה האיש של הקבוצה מעיר היהלומים. הוא כבש צמד מהיר (4, 14) שסידר לנתניה שקט. איתי טואף עוד צימק בפנדל על סף המחצית, אבל נתניה יצאה לבליץ נוסף במחצית השנייה והפכה את זה לתבוסה עם שערים של ניר אברג'יל (55), השלישי של קאיודה (60) ועוד פנדל מדויק של ערן לוי (64).

הפועל עפולה - מכבי הרצליה 0:0

הרצליה השנייה בטבלה קיוותה לייצר לעצמה פער מסוים, אבל נתקעה בבירת העמק מול היריבה מהתחתית, שמצידה ברחה עוד קצת לקו האדום. האורחים, שלא הפסידו מאז המחזור הראשון, סיימו בתיקו מאופס שלישי העונה ונעצרו אחרי שלושה ניצחונות. לעפולה היה זה תיקו שני רצוף ומחזור רביעי ללא הפסד.

מכבי יבנה - הפועל רמת גן 1:1

מחזיקת הגביע שוב לא הרשימה, אבל ניצלה מהפסד ראשון בעידן גיא לוי. מכבי יבנה חזרה לארח בנס ציונה אחרי שני ניצחונות באשדוד, והופיעה ללא תומר בן חיים (פצוע) ורועי קהת (נמצא עם הנבחרת הצעירה) כשרחמים צ'קול פתח לראשונה. מאור פרץ העלה את יבנה ליתרון עם פנדל בדקה ה-16 אחרי שספק הוכשל בקצה הרחבה על ידי תמיר בן עמי. רמת גן לחצה במחצית השנייה והשיגה את השוויון רק הודות להחלקה של גולן חרמון, אותה ניצל יוסי אסייג כדי להשוות בדקה ה-77.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully