וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרו מגן על רונאלדו: "בלאטר לא כיבד אותו"

כוכב ריאל מדריד זוכה להגנה דווקא מחלוץ ברצלונה: "לא אהבתי את מה שבלאטר אמר, זה היה לא ראוי". על מעמדו: "מעולם לא חשבתי לעזוב את בארסה"

כריסטיאנו רונאלדו זוכה לגיבוי מכיוון מפתיע: פדרו, חלוץ ברצלונה, טוען שנשיא פיפ"א התנהג בחוסר כבוד כלפי כוכב ריאל מדריד וגינה את דבריו. אומנם פדרו משחק בשורות היריבה בארסה, ואף הצהיר שהוא מקווה שחברו לקבוצה ליאו מסי יגבור על כריסטיאנו במאבק על תואר שחקן השנה, ועדיין, פדרו מגלה ג'נטלמניות.

שחקן ברצלונה פדרו. רויטרס
שחקן ברצלונה פדרו/רויטרס

כזכור, בלאטר כינה את רונאלדו כ"מפקד על המגרש", אמר שהוא מעדיף את מסי מבין השניים, ואף עשה חיקוי פוגעני של הפורטוגלי. רונאלדו בתגובה הודיע כי לא יגיע לטקס הגאלה להכתרת שחקן השנה.

"לא אהבתי את מה שבלאטר עשה, ההתנהגות שלו הייתה לא ראויה", אמר פדרו, "אתה חייב להתנהג בצורה מכובדת. אני מבין שיש לו העדפות, וצריך לכבד את זה, אבל מה שהוא עשה היה לא נכון". לגבי המאבק בין ריברי, מסי ורונאלדו על התואר, פדרו הוסיף כי "זה קשה, אבל אני מקווה שמסי יזכה, כי הוא חבר שלי לקבוצה, ואני חושב שהוא הטוב בעולם".

על מצבו כשחקן ספסל בבארסה אמר פדרו: "אני חייב להישאר סבלני עד שאמצא את מקומי, מעולם לא חשבתי על עזיבה. ברור שכשיש מונדיאל זה קצת מדאיג, כי כל אחד רוצה להגיע לגביע העולמי בשיא הכושר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully