וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: דיימון סימפסון חתם עד לסיום העונה

18.11.2013 / 15:17

עוד חיזוק לעולה החדשה: הסנטר (26, 2.01 מ') שכיכב אשתקד באשדוד יצטרף, קארטר ישוחרר. וואט לא סובל משבר בידו

עירוני נס ציונה החתימה הבוקר (שני) את הסנטר האמריקאי דיימון סימפסון. הרכש החדש יחליף בסגל את וורן קארטר שבחוזהו אופציית שחרור. סימפסון של מכבי אשדוד בעונה החולפת החזיק בתקופה האחרונה בהצעות גם מהקבוצה מעיר הנמל וכן מהפועל תל אביב, אך הגיע בסופו של דבר לעולה החדשה. בתחילת העונה אף ניהל מגעים עם מכבי ראשון לציון. בבדיקה שנערכה היום התברר כי מיטשל וואט אינו סובל משבר ביד אלא רק ממכה, ועל כן הוא יישאר וקארטר ישוחרר.

דיימון סימפסון שחקן מכבי אשדוד. ברני ארדוב
עוד חיזוק לנס ציונה. דיימון סימפסון/ברני ארדוב

סימפסון (26, 2.01) הוא בוגר מכללת סנט מארי מקליפורניה שכמעט וחתם בגולדן סטייט בעונת 2009/10 אך שוחרר רגע לפני פתיחת העונה והגיע לליגת הפיתוח של ה-NBA. הוא יצא לראשונה מגבולות ארצות הברית בקיץ שלאחר מכן כשחתם בליגה הפיליפינית ובעונת 2010/11 שיחק בטלקום אנקרה הטורקית. אחרי עונה טובה באדלייד מאוסטרליה חתם ביוסטון אך לא שיחק. בעונה שעברה הגיע למכבי אשדוד ורשם 17.6 נקודות, 8.3 ריבאונדים, 1.8 חטיפות ו-1.5 חסימות בממוצע למשחק.

הסנטר הוא השחקן השני שמצרפת נס ציונה אחרי פתיחת העונה לאחר שהחתימה בשבוע שעבר את המתאזרח רובי בוסטיין. אחרי פתיחת העונה הפנטסטית של הקבוצה של נדב זילברשטיין, שניצחה ארבעה מחמשת משחקיה הראשונים, היא הפסידה בשניים האחרונים ותארח בשבוע הבא את האלופה, מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully