וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין: "נקווה לקבל את מכבי של הרצליה ונס ציונה"

הפועל ת"א מתכוננת לדרבי מול היריבה המרה (20:45, ערוץ 1), מאמן האדומים עקץ את אוהדי מכבי המחרימים: "זו פרובוקציה"

הדרבי התל אביבי הגדול יעמוד מחר (שני) במרכז המחזור השביעי בליגת העל ויפגיש בהדר יוסף את הפועל תל אביב ומכבי תל אביב (20:45, ערוץ 1). כ-100 מאבטחים אמורים לדאוג לשקט במשחק הבית הראשון בתל אביב אותו מארחת הפועל מאז 2006, אבל ביציעים צפויים להיות רק אוהדים אדומים לאחר שמכבי תל אביב לא אספה את הכרטיסים שנועדו לאוהדיה ואלו נמכרו לאוהדי הפועל.

שחקן הפועל תל אביב יונתן שולדברנד מול שחקן מכבי תל אביב גיא פניני. ברני ארדוב
עוד מפגש טעון בין השניים. שולדברנד מול פניני/ברני ארדוב

הפועל מגיעה למשחק לאחר שני הפסדים רצופים לעירוני נס ציונה וגלבוע/גליל ועם הרגשה שפתיחת העונה הטובה שלה עשויה להפוך לפחות מוצלחת עם הפסד שלישי ברציפות. בקבוצה יודעים שיכולת לא טובה של קרלון בראון, כפי שהציג במשחק בגן נר, עשויה להיות מכריעה, וכמו כן תקווה לתפוקה התקפית טובה יותר ממתן נאור שנקלע ליום קליעות לא טוב במשחק החוץ האחרון. ג'סטין הארפר, שנעדר מהמשחק האחרון בעקבות פציעה בקרסול, יחזור לסגל.

ארז אדלשטיין, מאמן האדומים התייחס למשחק ואמר: "מכבי תל אביב לא תגיע אלינו כמו שהם הגיעו למשחקים שלהם מול נס ציונה והרצליה. אנחנו יודעים את זה ומרגישים את זה. מעבר לפיקנטריה שמסביב לדרבי, המשחק הזה חשוב לנו מאוד מבחינה מקצועית".

המאמן התייחס לעובדה שאוהדי מכבי מחרימים את הדרבי: "חבל שהם לא מגיעים, אבל זו פרובוקציה. כמות אוהדי מכבי שביקשו ממני כרטיסים היא ענקית. אל תתעסקו עם האוהדים".

רביב לימונד: "מתחילה התרגשות כמובן לפני משחק כזה. צפוי לנו משחק קשה מן הסתם, אבל נבוא להילחם ולהוציא את התוצאה שאנחנו רוצים. היינו צריכים להיות עכשיו בסיטואציה אחרת לגמרי, אבל הליגה ארוכה ויש זמן לתקן. מכבי היא קבוצה של עשרה שחקנים כך שעם כל סגל שהם יעלו הם יהיו חזקים. אני מקווה שהדרבי יעבור בשלום ויישאר חוויה לכל המשפחה ולא מעבר לכך".

מאמן הפועל תל אביב בכדורסל, ארז אדלשטיין. ברני ארדוב
מקווה לדרבי שקט. אדלשטיין/ברני ארדוב

ארבעה ניצחונות ליגה רצופים בתוספת שלושה ניצחונות יורוליג הפכו את פתיחת העונה של הצהובים לטובה מעט יותר ממה שהייתה בתחילה. במכבי צלחו את שני המשחקים הראשונים במרתון הצפוף שסידר לה לוח המשחקים של ליגת העל והיורוליג, אך יודעים שהניצחונות על אשדוד ופנאתנייקוס לא יהיו חשובים כמו ניצחון בדרבי. אחרי שבחר לתת מנוחה במשחק האחרון לג'ו אינגלס, דווין סמית' וסופוקליס שחורציאניטיס הודיע המאמן דיוויד בלאט כי טייריס רייס לא יתלבש למשחק ושני שחקנים נוספים יקבלו הודעה מחר בבוקר.

הצהובים קיימו הערב את האימון המסכם לקראת הדרבי והיו במצב רוח משועשע ואף בסיום האימון התפנו להלצות: שחורצאניטיס ושון ג'יימס השתמשו בסילבן לנדסברג כחבל אנושי, כשטייריס רייס מנתר מעליו.

דייויד בלאט התייחס לעניין של האוהדים ואמר: "לא יודע אם זה כל כך בלי לא אוהדים, אוהדי מכבי תמיד יש, גם אם הם בתוך האולם וגם אם הם מחוץ לאולם, אנחנו מרגישים אותם ולא מרגישים לבד. זה בטוח".

לשאלה על תגובתו להודעה שהוציאו האוהדים על הפחד להגיע למשחק, השיב בלאט: "אני מבין את כולם, אם מישהו לא מרגיש בנוח ושהמצב לא נוח אני בוודאי מבין את זה, אבל מבחינתי זה לא מה שחשוב, מה שחשוב זה המשחק, והעובדה שאנו מגיעים למשחק הזה בכושר טוב, תנופה טובה ומומנטום טוב ואנו רוצים להמשיך את זה".

המאמן הוסיף: "ההפסד בשנה שעברה? שנה שעברה זו שנה שעברה, התסריט הזה נגמר והעונה הזו זה משהו אחר לגמרי, אני לא חושב על זה כל כך".

צפו בלנדסברג הופך לחבל אנושי באימון

המספר הנוסף

16 - זריקות מהשדה לקח יונתן שולדברנד בשבוע שעבר בגן נר. רק פעם אחת בקריירה זרק יותר.

49.6 - אחוז מהנקודות של הפועל תל אביב בליגה בממוצע נקלעות על ידי רביב לימונד וקרלון בראון (37 מ-74.6).

92.9 - אחוזים מדהימים לאלכס טיוס העונה מהשדה בליגה (13 מ-14).

100 - משחקי דרבי בליגה הסדירה מאז קום המדינה. המאזן: 25:75 למכבי תל אביב.

יעמוד למבחן: רביב לימונד. הגארד של הפועל תל אביב חווה פתיחת עונה נהדרת מבחינה אישית. כדי להפוך את פתיחת העונה המושלמת, הוא יצטרך להוביל את האדומים לניצחון גדול בדרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully