וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "אני עצוב וכועס, אבל לא מסתכל אחורה"

הפרעוש התראיין בארגנטינה וסיפר על תהליך ההחלמה מהפציעה: "אחזור כשהגוף יגיד לי, לא מתחרט על שום דבר"

בזמן שבקטאלוניה ציינו 10 שנים להופעת הבכורה שלו במדי ברצלונה, ליאונל מסי כבר החל בתהליך ההחלמה מהפציעה שספג מול ריאל בטיס, אשר תגרום להיעדרות בת חודשיים מהמגרשים. הפרעוש התראיין היום (ראשון) לאתר הארגטינאי "אולה" וסיפר על קשיי ההתמודדות לנוכח גל הפציעות שפקד אותו.

על הפציעה: "אני עצוב וכועס, לא ציפיתי שזה מה שיקרה והפציעות שלי באות אחת אחרי השנייה. אבל אני לא מודאג יותר מדי. הפציעה הזו קרתה כי היא הייתה צריכה לקרות. אין מה להסתכל לאחור. עשיתי תנועה לא טובה, ונפצעתי בגלל זה".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. Denis Doyle, GettyImages
אין חרטות. מסי/GettyImages, Denis Doyle

על כמות המשחקים העצומה ששיחק בשנה האחרונה, כולל משחקי ידידות וראווה למכביר, ומידת ההשפעה שלהם על הפציעות האחרונות: "לא, לא, אני לא מתחרט על זה. אני לא הכדורגלן היחיד ששיחק הרבה משחקים העונה. נהניתי מכל משחק ששיחקתי".

על החרדה של נבחרת ארגנטינה לקראת הגביע העולמי: "שום דבר לא השתנה, אני ממשיך בתוכנית הרגילה ומתכונן לגביע העולמי. אין סיבה שמשהו רע יקרה לגבי זה".

על ההשפעה של חואנחו בראו, הפיזיותרפיסט של בארסה, שהוריד פרופיל בטיפול הצמוד שהעניק לכוכב: "כל הדברים שנאמרו בהקשר הזה לא נכונים. הדיאטה שלי הייתה ונשארה אותו דבר ואני עושה את אותם דברים כדי לשמור כל עשירות פיסית. התחלתי את העונה במשקל אידיאלי ועם תחושה טובה".

על השמועות לפיהן ברצלונה הצמידה לו מטפל צמוד לאורך כל תקופת ההחלמה: "לא שמעתי על זה, מי אמר את זה? זה נכון שמישהו מהקבוצה יגיע לראות אותי ולבדוק את מצבי בזמן שאהיה בארגנטינה, אבל אני חוזר - אין כאן שום דבר חריג".

על הלקח שלמד בעקבות מכת הפציעות: "כל עוד ארגיש טוב, אשחק אם יצטרכו אותי. אין סיבה שאציב לעצמי גבולות. כשארגיש שאני לא יכול לשחק אגיד את זהת, ולא יקרה שום דבר. לא צריך להפוך דברים לגדולים יותר ממה שהם. התוכנית שלי כרגע היא לחזור לשחק רק כשהגוף שלי יגיד לי שאני בסדר".

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. AP
ארגנטינה מודאגת, מסי קצת פחות/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully