וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני מכבי תל אביב: ויטוריה ניצחה את מלאגה 75:82

הבאסקים שיגיעו ליד אליהו בחמישי נעזרו ב-16 נקודות של פלייש. ניצחון לקובאן, הפסד ראשון לברצלונה, ריאל מושלמת

בעוד שמכבי תל אביב מתכוננת לדרבי התל אביבי בהדר יוסף, יריבתה ביום חמישי ביורוליג, קוצ'ה ויטוריה, רשמה ניצחון ביתי חשוב על מלאגה 75:82. לויטוריה, שפתחה את העונה בכושר לא טוב ונאלצה להתמודד עם מכת פציעות, היה זה הניצחון השלישי בלבד העונה בליגה הספרדית. אחרי ההפסד הדרמטי בקרסנודאר לקובאן, הבאסקים חזרו הביתה והשיגו ניצחון לעיני 10,000 צופים נלהבים בפרננדו בואסה ארנה.

סרג'יו סקאריולו קיבל שוב תפוקה נאה מהסנטר הגרמני טיבור פלייש, שהצטיין עם 16 נקודות ו-6 ריבאונדים וסחף את ויטוריה לרבע אחרון של 16:22, שהבטיח את הניצחון לפני שהמשחק הפך להיות צמוד ברבע האחרון. דויד ילינק קלע 12 נקודות, וולטר הודג' ופרננדו סן אמטריו הוסיפו 11 נקודות כל אחד ומילקו בייליצה, שחזר לאחרונה לקבוצה, תרם 10 נקודות ו-9 ריבאונדים.

תומאס הרטל ניהל את המשחק מצוין, מסר 7 אסיסטים וגם קלע 9 נקודות. במלאגה הצטיין ניק קיינר מדלי עם דאבל-דאבל של 14 נקודות ו-11 ריבאונדים. זוראן דראגיץ', האח של, הוסיף 12 נקודות.

פרננדו סן אמטריו שחקן קאחה לבוראל. Marko Drobnjakovic, AP
מוכנים למכבי תל אביב. סן אמטריו/AP, Marko Drobnjakovic

* מי שספגה הפסד ראשון בספרד העונה היא ברצלונה, לאחר שנכנעה לבילבאו 80:72. הבאסקים פיגרו עם הכניסה לרבע האחרון, אך רצו ל-15:24 ברבע כולו בדרך לניצחון מפתיע, שמעלה אותם למקום השישי. דאיריס ברטנס הלטבי קלע 16 וחרמן גבריאל הוותיק הוסיף 14. 19 נקודות של קוסטאס פפאניקולאו ו-13 של חואן קרלוס נבארו לא הועילו לבארסה.

* ריאל מדריד שמרה על מאזן מושלם בכל המסגרות גם לאחר קרב הצמרת נגד גראן קנאריה (לה היה מאזן מושלם בליגה עד היום). הבלאנקוס התקשו באיים הקנאריים, היו בפיגור בשלבים רבים במשחק, אך בסופו של דבר ניצחו 70:75 - הניצחון החד ספרתי השני בלבד העונה, והמשחק הראשון בו ירדו מ-80 נקודות. ניקולה מירוטיץ' הנפלא שוב היה שם כדי להציל את ריאל ברבע האחרון וסיים עם 19 נקודות ו-7 ריבאונדים. סרחיו רודריגס סיים עם 13 נקודות ו-4 אסיסטים. רודי פרננדס הוסיף 11. אלברט אוליבר הוותיק סיים עם 20 נקודות עבור גראן קנאריה.

חואן קרלוס נבארו, ברצלונה בכדורסל. GettyImages
הפסד ראשון. נבארו/GettyImages

* לוקומוטיב קובאן עלתה למאזן 2:4 בליגה המזרח אירופית, אחרי שניצחה בסנט פטרסבורג את ספרטק 54:64. הרוסים קרטעו בהתקפה, אך שמרו היטב בהגנה והצליחו לצאת עם ניצחון חוץ חשוב. דרק בראון שוב היה הבולט בשורות קובאן עם 15 נקודות, מרכוס וויליאמס תרם 11 ו-4 אסיסטים וריצ'רד הנדריקס הוסיף 10 ו-8 ריבאונדים. אקס אליצור אשקלון סטיב בארט קלע 14 למפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully