וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: חאבייר סילאס חתם עד סיום העונה

17.11.2013 / 13:58

צפו בביצועיו של הגארד ששיחק בפילדלפיה בעבר ומצטרף לקבוצה וצפוי להחליף את פרימן. שון דניאל עזב וחתם ברמת גן

מכבי אשדוד החתימה את הגארד האמריקאי חביאר סילאס ששיחק בשנתיים האחרונות בליגה הפיתוח של ה-NBA. השחקן צפוי להגיע לארץ בהמשך השבוע ולשחק נגד מכבי ראשון לציון במשחק שנדחה ליום שישי. מי שיעזוב את הקבוצה הוא אוסטין פרימן, שעל אף היכולת הטובה שלו בניצחון במחזור הפתיחה במלחה, לא הסתדר עם הצוות המקצועי.

חבייר סילאס במדי מכללת צפון אילינוי. Chris Chambers, GettyImages
יושיע את אשדוד? סילאס/GettyImages, Chris Chambers

סילאס (25, 1.96), יליד סן אנטוניו, הוא בנו של ג'יימס סילאס שחקן העבר של הספרס. בשנת 2006 החל את לימודיו באוניברסיטת קולורדו, אך אחרי שנתיים החליט לעבור לצפון איליניו, וישב שנה אחת בחוץ כמתבקש בחוקי המכללות. הגארד השלים את לימודיו במכללה החדשה כשבעונת 2010/11 רשם 22.3 נקודות ו-4.6 ריבאונדים בממוצע למשחק.

לאחר שסיים את לימדיו יצא לאירופה וחתם בגראבלין הצרפתית אך שוחרר לאחר שמונה משחקים מאוד מאכזבים. הוא חזר לארצות הברית וחתם במיין מליגת הפיתוח ומשם קיבל קריאה לפילדלפיה סוונטי סיקסרס במדיה שיחק 4 משחקים וקלע 3.3 נקודות בממוצע למשחק. בעונה שעברה שיחק שוב במיין ורשם 12.1 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-3 אסיסטים בממוצע. הקיץ נבחן במילווקי ו-וושינגטון, קיבל חוזה למחנה הסופי של הוויזארדס, אך שוחרר רגע לפני פתיחת העונה.

צפו בביצועיו של סילאס

* שון דניאל, שהיה חתום לחמישה משחקים באשדוד, עזב את הקבוצה וחתם היום במכבי רמת גן מהליגה הלאומית. הפורוורד שלא שיחק תקופה ארוכה בעונה שעברה לא הרשים את ראשי הקבוצה הדרומית. דניאל העמיד העונה ממוצעים של 1.7 נקודות ו-1.2 ריבאונדים ב-9.3 דקות לערב.

שון דניאל שחקן מכבי אשדוד. יוסי ציפקיס
עוזב ללאומית. שון דניאל/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully