וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: גולסה יקבל משכורת חלקית עד סיום העונה

17.11.2013 / 8:23

נציגי השחקן סיכמו עם מכבי חיפה: ההלוואה שלקח מיעקב שחר תקוזז שוב משכרו, לאחר שהקיזוז הופסק בשל הערכה שיחתום

one

אייל גולסה יקבל משכורת חלקית עד סיום העונה, כך סוכם בין ראשי המועדון לבין פרקליטו עו"ד אייל יפה, בעקבות הלוואות בסכום כולל של 400 אלף שקל שנותרו לו לשלם לאחר שנטל אותן מהבעלים יעקב שחר. ההחלטה הזאת מגיעה על רקע הפרסום ביום רביעי, לפיו במכבי חיפה טוענים כי השחקן הלווה סכומי עתק משחר.

ביום שישי טענו בחיפה כי גולסה יצטרך לשלם את כל ההלוואה שנטל עד תום העונה. בסביבתו של השחקן הבהירו אתמול כי חיפה לא העבירה לו מיליוני שקלים במהלך התקופה בה שיחק במועדון. לטענתם, גולסה קיבל מענק חד פעמי של 1.2 מיליון שקל לאחר שהצטרף למועדון, וזאת עבור 50 אחוז מהכרטיס שהיה שייך לו (את היתרה, סכום זהה, קיבלה טוברוק), וכן הלוואה בסך חצי מיליון שקל בעקבות רכישת דירה בפרוייקט 'עיר ימים' בנתניה, שחלקה כבר הוחזר. יש לציין כי חלק מהסכומים כבר קוזזו משכרו של השחקן בעבר, בארבעה תשלומים שווים, אך לאור ההערכה שיחתום חיפה החליטה לעצור את ההורדות.

אייל גולסה שחקן מכבי חיפה, מאחוריו שמואל שיימן. אדריאן הרבשטיין
"יוכל לחיות גם משכר בסיס של 15 אלף שקל בחודש". גולסה/אדריאן הרבשטיין

על פי הסיכום החדש, לגולסה יישאר סכום בסיס שיועבר לחשבונו מדי חודש, והשאר יקוזז על חשבון ההלוואה. את היתרה יצטרך השחקן לשלם כשיעזוב את מכבי חיפה, כלומר בתום העונה. בסביבתו של השחקן הוסיפו אתמול כי גולסה לא מחזיק בשום הצעה ממשית, וזאת על רקע הפרסום בוואלה! ספורט לפיו סוכן השחקנים דודו דהאן מנסה לשדך לו קבוצה בבלגיה, סטנדרט ליאז' או קלאב ברוז'.

"אייל יוכל לחיות גם משכר בסיס של 15 אלף שקל בחודש, ואפילו פחות. למי ששכח, הוא ילד בן 22", הדגיש אתמול עו"ד יפה. כפי שכבר פורסם בעבר, סוכן השחקנים דדה חדד מנסה ליצור פשרה שתוביל את גולסה לחתום על ההסכם. המגעים בין הצדדים לא חודשו "כדי לתת לצדדים להירגע".

שחקני הקבוצה נהנו אתמול מיום חופש והבוקר ישובו להתאמן ולמעשה יחלו בהכנות לקראת המשחק מול הפועל תל אביב, ביום ראשון הבא. הקבוצה תתאמן ללא שחקן הנבחרת הצעירה, טאלב טואטחה, והפצועים גוסטבו בוקולי (עשוי להיעדר שבועיים) וג'אבר עטאא (צפוי להיעדר לפחות עד השלבים המאוחרים של העונה). אייל משומר ערך היום אימון מלא ונראה כי יהיה כשיר למשחק מול הפועל תל אביב. בנאדו אמר לשחקנים לפני האימון: "שבוע חדש לפנינו. מעכשיו הראש בהפועל תל אביב".

* בעקבות הביקוש הרב לכרטיסים למשחק בבלומפילד, במועדון החליטו לערוך הגרלה שבה תינתן עדיפות לבעלי מנויים ברכישת הכרטיסים שהוקצו. ההרשמה באתר הקבוצה תהיה פתוחה עד יום שלישי בשעה 11 בבוקר ומימוש הזכייה יתאפשר עד למחרת בערב.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully