וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גולסה חייב 400 אלף שקל, יחזיר עד השקל האחרון"

15.11.2013 / 7:07

גורם בכיר במכבי חיפה מגיב על הידיעה לפיה יעקב שחר הלווה למשפחת גולסה סכומי עתק: "ישלם את ההלוואה בתום חוזהו"

one

"אייל גולסה חייב כ-400 אלף שקל למועדון. כל הכסף יוחזר במלואו, עד השקל האחרון". כך סיפר גורם בכיר במכבי חיפה לוואלה! ספורט, זאת בעקבות הידיעה שפורסמה שלשום לפיה נשיא המועדון יעקב שחר העניק הלוואות בשווי מיליוני שקלים למשפחתו של השחקן. כזכור, שלשום צוטט גורם בכיר במועדון באומרו: "במהלך השנים גולסה ומשפחתו קיבלו מיליוני שקלים, באמצעות כסף ושווה כסף, אבל לא ידעו להעריך זאת מספיק. ההחלטה לא לחתום מעידה על אופיו, ואין צורך בזה כאן".

במועדון ידעו לספר כי מלבד הלוואה אישית שלקח השחקן, שחזר להתאמן עם השחקנים המנודים, משפחתו של השחקן נטלה הלוואה נוספת לצורך רכישת דירה בפרויקט "עיר ימים" בנתניה. כעת הם מתכוונים לדרוש מהשחקן לשלם את ההלוואה בתום חוזהו, אחרת המועדון לא ימנע מלהגיש תביעה. כך או כך, נראה כי מדובר בעוד עליית מדרגה בהחרפת היחסים בין המועדון לשחקן.

אייל גולסה שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
עליית מדרגה בהחרפת היחסים בין המועדון לשחקן. אייל גולסה/קובי אליהו

עטאא יחזור בעוד שלושה חודשים?

לאחר השיחה בין אריק בנאדו לשמעון אבוחצירא בה נתן גיבוי לשחקן, החלוץ כבש אתמול צמד במשחק האימון מול הפועל עפולה ובמועדון סבורים שהוא יחזור לכושר משחק בקרוב מאוד. גם עידן ורד חוזר לכושר משחק, ויכלל בסגל באופן קבוע. שמואל שיימן שבישל אתמול את אחד השערים מאוכזב מאוד ממעמדו, אבל בנאדו הבטיח לשחקן שיחזיר אותו לסגל. בשלב זה, לשיימן אין כוונה לעזוב בחודש ינואר, אבל ההחלטה הסופית תתקבל בהתאם לדקות המשחק שיקבל. אייל משומר לא שותף אתמול בגלל פציעה, וכך גם גוסטבו בוקולי שסובל מקרעים במפשעה ועשוי להיעדר יותר משבועיים.

הקשר ג'אבר עטאא עשוי לחזור בעוד שלושה חודשים למגרשים. כפי שכבר פורסם בעניין, השחקן עשוי לסיים את העונה לאור הניתוח שעבר. הערכה אופטימית זאת מדברת על שובו לפני סיום העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully