וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויטק שצ'סני האריך את חוזהו בארסנל

התותחנים נתנו אמון בשוער שהצטרף למועדון ב-2006. קשרה של טוטנהאם כריסטיאן אריקסן נפצע וייעדר כשישה שבועות

וויטק שצ'סני, שוערה הפולני הבינלאומי של ארסנל, האריך היום (שבת) את חוזהו בשורות התותחנים. שצ'סני הצטרף לאקדמיית הכדורגל של ארסנל ב-2006 מלגיה ורשה ועם הזמן הפך לשוער הבכיר של המועדון אחרי מספר עונות שבהן הקבוצה סבלה מהיעדרו של שוער בכיר.

"אנחנו מאוד שמחים שוויטק חתם על הארכת חוזה במועדון. תמיד חשבתי שהוא שוער מאוד מוכשר, עם רפלקסים נהדרים", כך אמר מאמן הקבוצה ארסן ונגר לאתר הרשמי והוסיף: "הוא ממשיך להשתפר כל הזמן ויש לו פוטנציאל להיות אפילו טוב יותר".

שצ'סני ערך את הופעת הבכורה שלו במדי התותחנים ב-2009 בניצחון על ווסט ברומיץ' וערך מאז 121 הופעות בקבוצה. השוער נשמע מאושר לאחר החתימה ואמר: "אני מאוד שמח, ארסנל היא כמו משפחה עבורי ואני רוצה להישאר פה כמה שיותר.

וויטק שצ'סני שוער ארסנל. Laurence Griffiths, GettyImages
לא הולך לשום מקו. שצ'סני/GettyImages, Laurence Griffiths

ובעוד שבארסנל יש חדשות טובות, ביריבה הלונדונית הגדולה טוטנהאם, יש צרות. הקבוצה התבשרה היום שכריסטיאן אריקסן, קשר הרכש הדני שהגיע בתחילת העונה מאייאקס, נפצע במשחק הידידות של נבחרתו אתמול והוא עלול להיעדר לתקופה של כשישה שבועות לפחות.

הקשר בן ה-21 נקע את קרסולו במשחק בו ניצחו הדנים 1:2 את נורבגיה וירד מהמגרש כשהוא מדדה. אריקסן יחזור ללונדון ויעבור בדיקות נוספות, אבל מורטן אולסן מאמן הנבחרת הדנית אישר שהוא ייעדר מספר שבועות לפחות. אריקסן יחמיץ בוודאות את שני משחקי הצמרת שמצפים לקבוצתו מול מנצ'סטר סיטי ב-24 בנובמבר ושבוע לאחר מכן מול מנצ'סטר יונייטד האלופה.

שחקן נבחרת דנמרק כריסטיאן אריקסן. Martin Rose, GettyImages
עוד קורבן של משחקי הנבחרות. כריסטיאן אריקסן/GettyImages, Martin Rose

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully