וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ספרד ניצחה את גינאה המשוונית 1:2

אלופת העולם בהרכב משני היתה רחוקה מלהרשים והסתפקה בניצחון הדחוק על היריבה הקטנטנה. הולנד סיימה ב-2:2 עם יפן

בזמן ששלא מעט נבחרות ברחבי העולם נאבקות על הכרטיסים הנותרים למונדיאל הקרוב שייערך בברזיל, שתיים מאלו שכבר הבטיחו את מקומן שם ערכו הערב (שבת) משחקי אימון. ספרד הגיעה למשחק בגינאה המשוונית ושימחה את המארחים כשאיפשרה להם לכבוש, וסיימה רק ב-1:2, בעוד הולנד איכזבה כשסיימה ב-2:2 עם יפן.

אנדרס אינייסטה, נבחרת ספרד. Shaun Botterill, GettyImages
הלך קשה יותר משחשבו. אינייסטה/GettyImages, Shaun Botterill

גינאה המשוונית - ספרד 2:1

אלופת העולם שעלתה בהרכב משני התקשתה בתחילה, אבל בדקה ה-26 היא מצאה את הרשת אחרי טעות נוראית של שוער המארחים, שהשמיט כדור היישר אל רגליו של סנטי קאסורלה שכבש בקלילות מול שער ריק. דווקא כשהיה נדמה שהשער יביא עמו אחרים עבור ספרד, הגיע הרגע הגדול של הגינאים בדקה ה-36 כשכדור קרן מדוייק מצא את ראשו של ג'ימי ברמודס שנגח נהדר מ-8 מטרים. מיד לאחר השער תפס ברמודס את הראש כשהוא לא מאמין שהצליח להבקיע מול הענקית הספרדית, בעוד האלפים ביציעים לא ידעו את נפשם מרוב אושר.

ספרד לא נבהלה, ובדקה ה-43 חזרה להוביל לאחר ששוערה של גינאה המשוונית, דנילו שוב הדף לא טוב, ואת הריבאונד ירה חואנפראן בקלות אל הרשת. הספרדים נאלצו להסתדר בהמשך המשחק ללא צ'אבי אלונסו שירד לפני סיום המחצית עם פציעה, אך גם עם אינייסה, וייה, סריחו ראמוס ובוסקטס שנכנסו במחצית השנייה הם לא הצליחו להגדיל את יתרונם והסתפקו בניצחון הדחוק.

שחקן נבחרת הולנד, רפאל ואן דר וארט. GettyImages
כבש בהופעה ה-108 במדים הבינלאומיים. ואן דר וארט/GettyImages

הולנד - יפן 2:2

האורנג' שיחקו ללא רובין ואן פרסי, אבל המאמן לואי ואן חאל הרכיב את אריאן רובן, רפאל ואן דר וארט, קווין סטרוטמן וכוכבים נוספים במשחק הידידות שנערך בגנק, לצד הצעירים המבטיחים שכבר הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהנבחרת שלו.

רפאל ואן דר וארט שציין את ההופעה ה-108 שלו במדי האורנג', ניצל טעות של בלם סאות'המפטון, מיה יושידה, כדי להעלות את הולנד ל-0:1 בדקה ה-13 ואריאן רובן הכפיל את היתרון בדקה ה-38 עם שער אופייני ויפהפה. שחקנה של באיירן מינכן קיבל את הכדור באגף הימני, חתך לכיוון המרכז ושיגר בעיטה מדויקת מכ-18 מטר היישר לחיבורים של שוסקו נישיקאווה.

למרות הפיגור בן שני השערים, יפן לא נשברה ובמשך לא מעט דקות היא לא נפלה מהיריבה שלה, עד שמצאה שוויון. יויה אוסאקו מקבוצת קאשימה אנטלרס צימק בדקה ה-44 ובישל קייסוקה הונדה את שער השוויון בדקה ה-60. היפנים המשיכו ללחוץ והיו מסוכנים יותר, אבל יספר סילסן שפתח בין הקורות של הולנד, הציל מספיגות נוספות.

שחקן נבחרת יפן, יויה אוסאקו. GettyImages
שער ובישול. יויה אוסאקו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully