וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעימי בסגל מכבי. סמית’, אינגלס וסופו ינוחו

16.11.2013 / 19:15

מכבי ת”א תפגוש הערב (20:00, ספ’ 5) את אשדוד. בלאט הלביש לראשונה את הגארד, ונתן מנוחה לשלושה שחקני מפתח

עריכה: יותם בן דוד

לאחר יום מנוחה, מכבי תל אביב תפגוש היום (שבת, 20:00, ספורט 5) את מכבי אשדוד. המשחק שלשום מול פנאתינייקוס בו ניצחו הצהובים 68:75 היווה את יריית הפתיחה למרתון של חמישה משחקים תוך עשרה ימים. היריבה של מכבי תל אביב נמצאת במקום האחרון בטבלה עם ארבעה הפסדים לעומת ניצחון אחד, אולם ריקי היקמן לא מקל ראש באשדוד: "הכי חשוב שנהיה מרוכזים ושנגיע מוכנים למשחק. זה פשוט כפי שזה נשמע: אנחנו חושבים על משחק בליגה הישראלית כמו על משחק ביורוליג וזו הגישה שאותה אנחנו צריכים להציג. אנחנו משחקים בבית שלנו וצריכים להיאבק כדי להשיג את הניצחון, בייחוד לאור הלו"ז הצפוף הצפוי לנו".

שחקן מכבי תל אביב, טייריס רייס. ניב אהרונסון
"לא יודע מה כותבים בתקשורת". טייריס רייס/ניב אהרונסון

מי שספג לא מעט ביקורות העונה הוא טייריס רייס שסיפר לוואלה! ספורט על התאקלמותו בקבוצה: "כדי להצליח צריך זמן והזדמנויות. פשוט צריך להיות מוכן. ככל שהעונה מתקדמת כך גם האמון בין המאמן לשחקן גוברת וזה טבעי. אני חדש במכבי , בלאט לא מכיר אותי כל כך טוב, אבל נבנה את האמון בינינו ונמשיך יחד. אני בכלל לא מודאג לגבי זה". על הביקורות בתקשורת לגבי יכולתה של מכבי אמר רייס: "אני באמת לא יודע מה כותבים בתקשורת אז אין לי מושג מה כותבים. מה שחשוב לי זה מה שקורה בפועל על המגרש וזה מה שאנחנו מנסים לעשות".

רייס התייחס גם לניצחון על פאו ואמר: "זה ניצחון גדול שלנו בייחוד לאור ההיסטוריה בין שני המועדונים. זה משהו שדחף אותנו לניצחון אפילו יותר, אבל יש לנו הרבה משחקים ולכן צריך להסתכל הלאה למשחקים הקרובים. יצאנו, נלחמנו והצגנו הגנה מצוינת. אסור לנו להסתנוור מהניצחון ואנחנו חייבים לעבוד קשה כדי להמשיך הלאה".

דיוויד בלאט הפתיע לקראת המשחק הזה כשהלביש לראשונה את יובל נעימי. הגארד שהצטרף בקיץ, לא זכה לדקות משחק ובקבוצה ניסו להשאילו לגלבוע/גליל אך נתקלו בהתנגדות מצד יתר הקבוצות ונכון לשלב זה השחקן נשאר בצהוב והערב ינסה להוכיח את יכולתו. אחרי המאבק הקשה מול פנאתינייקוס, בלאט העניק מנוחה לשלושה שחקני מפתח ולא כלל בסגל שלו את סופוקליס שחורציאניטיס, דווין סמית' וג'ו אינגלס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
נמשכת הרוטציה. סופוקליס שחורציאניטיס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully