וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון ג'יימס מוכן למרתון המשחקים: "אשדוד תגיע רעבה"

מכבי ת"א בעיצומו של לו"ז צפוף בו חמישה משחקים בעשרה ימים והקפטן מוכן לנועלת הטבלה (ש', 20:00, ספ'5). סופו לא יתלבש

עריכה: יותם בן דוד

המחזור הרביעי בליגת העל, שהחל לפני כשבועיים, יימשך ביום שבת במשחק בו תארח מכבי תל אביב את מכבי אשדוד (20:00, שידור ישיר בספורט 5). לאחר יממה אחת של מנוחה, מכבי תל אביב מכונה למרתון של חמישה משחקים בעשרה ימים, כשהראשון בסדרה המתישה היה הניצחון על פנאתינייקוס ביורוליג בתוצאה 68:75. ביום שני תשחק מכבי תל אביב בדרבי הפיקנטי מול הפועל תל אביב, ביום חמישי תארח את קוצ'ה לבוראל ושלושה ימים לאחר מכן תקנח במשחק מול הפועל אילת.

כבר לאחר הניצחון מול פנאתינייקוס נאמר לשחקנים בחדר ההלבשה כי "עכשיו מצפים לנו שני משחקים קשים", והשחקנים התבקשו להגיע דרוכים למפגש מול נועלת הטבלה. הקפטן שון ג'יימס אמר לוואלה! ספורט לקראת המשחק: "אנחנו יודעים שאשדוד קבוצה טובה, משחק שם מרכוס דאב, שהוא שחקן מוכשר, ויש להם גארדים טובים. הם יגיעו רעבים למשחק מולנו, בטח גם צפו בנו מול פנאתינייקוס ועשו סקאוטינג טוב אחרינו, אז נצטרך להיות מוכנים". מי שלא יתלבש למשחק הוא סופוקליס שחורציאניטיס.

- ג'ו אינגלס שחקן מכבי תל אביב עם שון ג'יימס. קובי אליהו
מחכים למרכוס דאב והחברים שלו. ג'יימס ואינגלס/קובי אליהו

אשדוד מגיעה למשחק לאחר ארבעה הפסדי ליגה רצופים ובידיעה שביום שלישי מחכה לה משחק חשוב בתחתית נגד מכבי ראשון לציון. בקבוצה שוקלים לבצע שינויים בסגל, כשהגארד אוסטין פרימן, שהצטרף רגע לפני פתיחת העונה, עשוי לשלם את המחיר. פרימן איבד את מקומו ברוטציה במשחקים האחרונים, ובקבוצה החלו לחפש שחקן על העמדה שלו. בנוסף באשדוד יחפשו שחקן ישראלי נוסף שיחזק את הסגל אחרי ששון דניאל שסיים חוזה בן חמישה משחקים בקבוצה, עזב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

המספר הנוסף

4 - נקודות בלבד בממוצע קלע דיוויד בלו בשלושת משחקי הליגה האחרונים בהם קיבל 26.6 דקות בממוצע.

6 - אסיסטים מוסר ליאור ליפשיץ בממוצע למשחק, ומאבד רק 1.2 כדורים בממוצע, שני במדד של אסיסטים לאיבודים רק לאלעד הופמן בן קבוצתו שרשם 6 אסיסטים בסך הכל, ואיבד רק כדור אחד מתחילת העונה.

8 - מפגשים בין הקבוצות עד היום בליגה. בשבעה ניצחה מכבי תל אביב בהפרש ממוצע של 21 נקודות. אשדוד רשמה ניצחון אחד, לפני שנתיים ביד אליהו.

יעמוד למבחן: מרכוס דאב. מתחילת העונה מהווה הסנטר שהגיע מאשקלון את אחד מנקודות האור של אשדוד. הפעם מול מכבי הגדולה בפנים, יצטרך להיות טוב במיוחד.

שחקן מכבי אשדוד מרכוס דאב. ניב אהרונסון
כיצד הוא יתפקד מול הגבוהים של מכבי? מרכוס דאב/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully