וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל בוסקה: "אנחנו באים לשחק כדורגל ולא להילחם באיש"

מאמן ספרד התייחס לביקורת מצד ארגוני זכויות אדם לפני גינאה המשוונית (ש', 23:00, ספ'1). הולנד - יפן (ש', 14:15, ספ'1)

שני משחקי ידידות מסקרנים ייערכו ביום שבת, כשאלופת העולם ספרד וסגניתה הולנד ממשיכות בהכנות שלהן לגביע העולם 2014. הולנד תשחק נגד יפן ואילו ספרד ומאמנה ויסנטה דל בוסקה, שהאריך את חוזהו כמאמנה עד 2016, יתמודדו עם גינאה המשוונית.

הולנד - יפן (שבת, 14:15, ספורט 1)

נבחרת האורנג' נמצאת בכושר מעולה ושחקניו של לואיס ואן חאל לא נוצחו ב-15 משחקיהם האחרונים. המפגש האחרון בין שתי הנבחרות נערך במונדיאל 2010, אז הולנד ניצחה 0:1. ואן חאל יחסר את רובין ואן פרסי הפצוע ואמר לקראת המשחק: "יהיה שונה לשחק עם חלוץ אחר. דיברתי עם ואן פרסי על מצבו הפיזי, הוא לא באמת נח בקיץ כי הוא היה באסיה עם מנצ'סטר יונייטד. חשוב לזכור איך זה משפיע על שחקנים. גם אם המשחק היה חשוב לא הייתי משחק עם ואן פרסי". אז מי יפתח בשפיץ ההולנדי, כשגם דירק קאוט לא כשיר וקלאס-יאן הונטלר פצוע? "אין לנו חלוצים", אמר ואן חאל, "יהיה מעניין איך נתמודד עם זה, זה תרחיש שיכול לקרות בברזיל".

שחקניו של אלברטו זקארוני היו הראשונים בעולם שהבטיחו את מקומם בברזיל, והם כבר מצויים בתוקפת הכנה למונדיאל זה תקופה ארוכה. הנינג'ות קצת צולעים לאחרונה ונוצחו בשני משחקי הידידות האחרונים שלהם נגד סרביה ובלארוס. בכלל, היפנים מתקשים מחוץ לבית והפסידו בחמשת מתוך שמונת משחקי החוץ האחרונים שלהם.

רובין ואן פרסי שחקן נבחרת הולנד מתחבק עם עוזר המאמן פטריק קלייברט. GettyImages
יצטרכו להסתדר בלעדיו. ואן פרסי/GettyImages

גינאה המשוונית - ספרד (שבת, 23:00, ספורט 1)

צמד משחקי הידידות של אלופת העולם כבר חולל סערה, ושחקני הלה-רוחה ינסו להתמקד בכדורגל, לאחר שהוטחה בהם ביקורת על הסכמתם להתארח במדינה, שלטענת ארגוני זכויות אדם שליטה תאודורו אוביאנג נגואמה מ'בסוגו הוא דיקטטור, שמענה אזרחים ומועל בכספים.

"אנחנו ספורטאים שבאים לשחק כדורגל ולא להילחם באף אחד", אמר מאמן ספרד ויסנטה דל בוסקה לקראת ההתמודדות. "אנחנו נתמקד בכדורגל, ננסה לתקוף מהאגפים, ללחוץ ולנצח". דל בוסקה טרם החליט מי יפתח בהרכב, ואמר: "כל אחד מ-23 השחקנים יכול לשחק. שני המשחקים, נגד גינאה ואחר כך נגד דרום אפריקה, חשובים לנו. חשוב לנו להמשיך בהצלחה שלנו, זה תורם להרתעת היריבים".

המשחק ייערך במלאבו, בירתה של גינאה המשוונית, המדורגת רק 119 בדירוג פיפ"א. על פי ממשלת גיניאה המשוונית ובניגוד למקובל במפגשים בהם נבחרת גדולה כמו ספרד מגיעה להתארח אצל יריבה צנועה, ההתאחדות הספרדית כלל לא תקבל כסף על המפגש, שכן בספרד מעוניינים "לחזק את הקשרים עם המדינה שהייתה טריטוריה ספרדית בעבר". עד 1968 המדינה הייתה קולוניה ונודעה בשם גינאה הספרדית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני נבחרת ספרד חוגגים, משמאל בניאט. Arnulfo Franco, AP
כל אחד יכול לפתוח. נבחרת ספרד/AP, Arnulfo Franco

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully