וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' וברדיך ניצחו, 1:1 בגמר גביע דייויס

הסרבי, המצוי בכושר פנטסטי, ניצח בשלוש מערכות (5:7, 1:6, 4:6) את ראדק סטפאנק. הצ'כי ענה עם ניצחון חלק על לאיוביץ'

עונת 2013 בטניס העולמי מגיעה לסיומה בסוף השבוע הנוכחי עם הגרנד-פינאלה, גמר גביע דייויס, בו מארחת סרביה בבלגרד את האלופה המכהנת צ'כיה. במשחק שפתח את ההתמודדות ניצח נובאק דג'וקוביץ', הכוכב הגדול ביותר של הסרבים והמדורג 2 בעולם את ראדק סטפאנק (44 בעולם), גיבור הגמר של השנה שעברה בשלוש מערכות חלקות, 5:7, 1:6, 4:6 והעלה את נבחרתו ליתרון. במשחק השני של היום, תומאס ברדיך (7 בעולם) הצליח לאזן את ההתמודדות עם 3:6, 4:6, 3:6 על דושאן לאיוביץ' (117 בעולם).

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
פתיחה מצוינת עבורו. דג'וקוביץ'/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' - ראדק סטפאנק 5:7, 1:6, 4:6

נולה, כנראה הטניסאי בכושר הטוב ביותר בעולם כרגע, זכה רק ביום שני החולף בטורניר גמר הסבב עם ניצחון גדול על רפאל נדאל, אבל נראה שהעייפות היא בכלל לא אופציה מבחינתו ואחרי מערכה ראשונה הפכפכה, הוא היה חד מאוד בהמשך בדרך לניצחון קל אחרי 2:10 שעות.

הסרבי שבר במשחקון השישי של המערכה הפותחת, אבל כאשר הגיש לניצחון בה, הוא נשבר בעצמו. במשחקון ה-12 של המערכה דג'וקוביץ' הגיע לסטפאנק, שבר אותו ועלה ליתרון 0:1. הרגע הזה היה גם נקודת משבר עבור סטפאנק והסרבי, עם שתי שבירות נוספות, לקח את המערכה השנייה בהליכה. הצ'כי ניסה עוד להשיב מלחמה, אבל שבירה בודדת, במשחקון התשיעי של המערכה השלישית, הספיקה לדג'וקוביץ'.

ראדק סטפאנק טניסאי צ'כי. רויטרס
גיבור הגמר הקודם נראה חסר אונים. סטפאנק/רויטרס

דושאן לאיוביץ' - תומאס ברדיך 6:3, 6:4, 6:3

ברדיך (7 בעולם) עלה למשחק השני בהתמודדות כאשר כל הלחץ עליו וכל הקהל מאחורי יריבו, המדורג רק 117 בעולם. אלא שהצ'כי, שלא מעט פעמים נוטה להתפרק במצבים בעיתיים לאורך הקריירה, עשה את העבודה כמו גדול הפעם מול יריב נחות וניצח ללא קושי כדי לאזן את המפגש. הצ'כי נזקק לשבירה אחת בלבד בכל מערכה כדי לקחת את המשחק הזה בשעה ו-54 דקות, תוך שהוא נעזר ב-54 טעויות לא מחויבות של הסרבי בן ה-23.

תומאס ברדיך טניסאי צ'כי. רויטרס
עמד בלחץ. ברדיך/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully