וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשל"צ ניצחה את מכבי ראשל"צ 26:29

עידן מימון וחבריו גברו על היריבה המושבעת בתום משחק סוער. המוליכה מכבי תל אביב עדיין מושלמת עם 20:29 על הרצליה

המחזור השמיני בליגת הכדוריד זימן לנו הערב (שישי) את הקלאסיקו של הענף כשהאלופה הפועל ראשון לציון אירחה את מחזיקת הגביע מכבי ראשון לציון. כצפוי, המשחק היה חם וצמוד אולם האדומים שלטו לארכו והנחילו לסגנית מכבי ראשון לציון הפסד שלישי העונה כשניצחו בתוצאה 26:29. המוליכה מכבי תל אביב שמרה על מאזן מושלם עם 20:29 על בני הרצליה.

שחקן הפועל ראשון לציון בכדוריד, אבישי סמולר. ניב אהרונסון
דרבי חם שהסתיים בניצחון לאלופה והפסד שלישי למכבי ראשון לציון. סמולר/ניב אהרונסון

הפועל ראשל"צ - מכבי ראשל"צ 26:29

הפתיחה הייתה של האלופה והפועל עלתה ליתרון 1:4. שתי הקבוצות היו לא מדויקות והתקשו למצוא את השער. האדומים המשיכו לשלוט בקצב ועלו ל-5:7 אחרי 17 דקות משחק. הצהובים השוו ל-7:7. שניות למחצית, ביתרון 10:13 להפועל ראשל"צ, גל אברהם ממכבי דחף את יובל גררה הצעיר מהפועל, ואחר כך הלם בפניו. השופטים הפתיעו כשבמקום להרחיק את גל אברהם, הרחיקו אותו לשתי דקות בלבד. המחצית הראשונה הסתיימה ב-10:13 אדום.

גל אברהם שחקן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
הנחה מהשופטים. גל אברהם/קובי אליהו

הצהובים פתחו את המחצית השנייה בלחץ על היריבה המושבעת, אריאל רוזנטל המשיך להרשית אבל האלופה שמרה על יתרונה בזכות תנופה שהכניס עידן מימון מהספסל. המשחק המשיך להיות פיזי, הפועל איבדה שחקנים אבל עוז חממי העלה אותה ל-19:24, תשע וחצי דקות לסיום. אבל מכבי לא ויתרה וחן בירנבאום צימק למינוס 3. חמש וחצי לסיום עופר לוזון ממכבי ספג כרטיס אדום לאחר שתיקל את אבישי סמולר, על הפרקט שוב התפתחה מהומה ושחקני מכבי דרשו שגם סמולר יורחק לאחר שלטענתם התגרה בלוזון לאחר התיקול. מכבי צימקה למינוס 2 אבל שער של טיאומיר דודר סגר עניין והפועל ראשון לציון ניצחה 26:29. שחקני הפועל ראשון לציון יצרו מעגל ריקודים במרכז המגרש, ואילו שחקני מכבי ראשון לציון ירדו מאוכזבים לאחר שספגו שלישי העונה.

שחקן הפועל ראשון לציון בכדוריד עידן מימון. קובי אליהו
תנופה מהספסל וניצחון מתוק. מימון/קובי אליהו

מאמן הפועל ראשון לציון סער פרנקל: "היה קשה מאוד, זה מאפיין את העונה שלנו. ראיתם הגנה מדהימה ושלטנו במשחק, אבל היו שלבים שאיבדנו את המשמעת וטעינו בהתקפה, נתנו ליריבה החזקה לחזור. היינו רעים, היינו קשוחים, שיחקנו כמו אלופה גאה, אני מאוד גאה בשחקנים. אני מפרגן לעוז, ספורטאי ענק, תבואו לראות אותו באימונים, הוא מתפתח לשחקן מדהים. אני מסיר בפני עידן מימון את הכובע, הוא משחק כמו ילד בן 22, יש לנו קבוצה חזקה".

שחקן הפועל ראשון לציון עידן מימון: "התכוננו טוב מאוד למשחק, נכון שההפרש קטן אבל הראנו עליונות לאורך המשחק. עשינו טעויות טפשיות שהחזירו את מכבי למשחק, אנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב אבל הכי חשוב זה הניצחון. הרבה זמן לא ניצחנו דרבי בבית".

מאמן מכבי ראשון לציון אולג בוטנקו: "אני מאוכזב. כבר תקופה ארוכה אנחנו נלחמים בעצמנו, ולא מנצחים במלחמה הזאת. אנחנו רוצים לשחק בסגנון מסוים, באימונים זה מצליח אבל במשחקים נשרפים פיוזים ואנחנו מאבדים את הראש. אני לא מצליח לפתור את הבעיה".

- סער פרנקל מאמן הפועל ראשון לציון בכדוריד. קובי אליהו
מפרגן לעוז חממי, מתפעל מעידן מימון. פרנקל/קובי אליהו

מכבי תל אביב - בני הרצליה 20:29

מוליכת הטבלה שמרה על מאזן מושלם וגברה בקלות על האורחים. המחצית הראשונה הייתה צמודה יחסית והצהובים הוליכו 13:15 אחרי 30 דקות משחק, לפני שנתנו גז במחצית השנייה והכריעו את הרצליה.

יתר התוצאות:

הפועל קריית אונו - א.ס רמת השרון 28:29

א.כ נס ציונה - מכבי קריית מוצקין 25:25

הפועל אשדוד - עירוני רחובות 24:25

אס"א תל אביב - מ.כ חולון 22:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully