וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט: "עד הזריקה האחרונה, היה ממש כיף"

הת'אנדר ספגו סל ניצחון מאיגודלה וגולדן סטייט. ג'קסון: "אנחנו ברי מזל שיש לנו אותו". דיווח: עומר אשיק ביקש לעזוב את יוסטון

הליגה הטובה בעולם סיפקה לנו הלילה עוד שני משחקים מרתקים. הניקס המשיכו את ההידרדרות ורשמו הפסד ביתי רביעי רצוף עם 109:106 ליוסטון. כרמלו אנתוני התעלה עם תצוגת יחיד וסיים עם 45 נקודות (שיא עונתי לשחקן כלשהו העונה), אך חבריו לקבוצה מהתפוח הגדול לא היו שם כדי לסייע לו. ג'יימס הארדן שב לאחר היעדרות של משחק אחד וצלף 36 נקודות למנצחת.

בסיום היו למלו טענות לגבי מהלך ספציפי - 5 שניות לסיום, בפיגור שלוש, הוא זרק שלשה שצללה פנימה, אך קודם לכן שרק השופט לעבירה של ג'יימס הארדן ולא אישר את הסל. "מה שאני חושב לא משנה כהוא זה עכשיו", אמר מלו. "לא משנה אם חשבתי שהיו שריקות טובות ופחות טובות. אני ממשיך הלאה".

כרמלו אנתוני שחקן ניו יורק ניקס. רויטרס
היה יכול לנצח את המשחק. אנתוני/רויטרס

מי שהיה מאוכזב במיוחד בסיום הוא מאמן הניקס מייק וודסון, שקבוצתו רשמה עוד הפסד ביתי. "הפסדנו ארבעה משחקי בית ברצף, זה משהו שלא קרה לנו מאז שאני כאן", אמר וודסון, שהגיע לניקס כעוזר מאמן ב-2010. "זה מאכזב, במיוחד בתור המאמן של הקבוצה הזאת. אנחנו עדיין מנסים לפענח את צורת המשחק שלנו, אבל אני בטוח שנצליח לעשות את זה בהמשך".

עומרי כספי תרם 4 נקודות לרוקטס, אך מי שמשך את מרבית תשומת הלב היה ג'רמי לין, שחזר לגארדן בפעם השנייה מאז תקופת ה"לינסניטי" וכמו בפעם הקודמת, הצטיין גם הפעם עם 22 נקודות. "שיחקנו מצוין, הנענו את הכדור וחלקנו אותו. שיחקנו מאוד קבוצתי".

בינתיים, יוסטון טרודה בעניין אחר: על פי דיווחים, הסנטר הטורקי עומר אשיק ביקש לעבור בטרייד בעקבות חוסר שביעות רצון ממעמדו החדש יחד עם דוויט הווארד. אשיק פתח בכל המשחקים של הרוקטס מאז הגיע בעונה שעברה, אך השבוע מול פילדלפיה איבד את מקומו בחמישייה ושיחק ארבע דקות בלבד. הלילה הוא לא נכלל בסגל. "הסיטואציה מאוד מכזבת עבורו, ואנחנו חושבים כיצד לפתור את זה", אמר סוכנו של אשיק אנדי מילר. "עומר רוצה להמשיך להתפתח כשחקן, בגלל זה הוא הגיע ליוסטון מלכתחילה".

סנטר יוסטון רוקטס עומר אסיק (ימין). AP
לא מרוצה ממעמדו. עומר אשיק/AP

במשחק נוסף ניצחה גולדן סטייט את אוקלהומה 115:116 לאחר דרמה גדולה בשניות הסיום. אנדרה איגודלה היה גיבור המשחק, עם סל ניצחון קשה בג'אמפ מהפינה. הת'אנדר כבר פיגרו ב-14 נקודות ברבע האחרון, ושלשה של ראסל ווסטברוק 2.3 שניות לסיום העניקה לה יתרון. ואז הגיע איגודלה.

"בפסק הזמן האחרון האווירה בין השחקנים הייתה די עכורה", סיפר מאמן הווריורס מרק ג'קסון. "אתה חושב לעצמך 'איך הם לעזאזל חזרו למשחק'. אתה כמעט אוכל את עצמך. ואז היה רגע קטן, שבו השחקנים הסתכלו על עצמם והבינו שיש להם זמן כדי לקלוע סל ניצחון". לגבי איגודלה אמר ג'קסון: "הוא נותן בדיוק את מה שציפינו ממנו כשרק החתמנו אותו. אנחנו ברי מזל שיש לנו אותו בסגל".

אנדרה איגודלה ניסה לשחזר את סל הניצחון: "אלה רגעים שהמחשבה שלך פשוט רצה. קלייי תומפסון מסר לעברי את הכדור והבנתי שאני יכול לתפוס את הכדור במצב טוב. אני עובד על הזרקה הזאת כל הקריירה, ולמזלי הכל הסתדר כמו שחשבתי".

באוקלהומה ניסו לעכל את הסל הקשה של איגודלה. קווין דוראנט הודה ש"היה די כיף, עד הזריקה האחרונה". ראסל ווסטברוק אמר ש"אני אפילו לא מבין מה קרה. שמרתי עם סטף קרי בפינה השנייה, לא ממש ראיתי מה היה.

קווין דוראנט שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר מול דייויד לי שחקן גולדן סטייט ווריורס. רויטרס
"היה כיף, עד הזריקה האחרונה". דוראנט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully