וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מייקל פלפס בדרך לקאמבק לבריכה לקראת ריו 16'?

השחיין המעוטר בתולדות המשחקים האולימפיים החזיר את עצמו לתוכנית האמריקאית לבדיקות סמים ואף נבדק פעמיים, מה שיאפשר לו לשוב להתחרות כבר מחודש מרץ. בנוסף, הוא אמר בראיון: "אין שום דבר שחקוק בסלע לגבי הפרישה שלי". מאמנו: "האופציות פתוחות"

האם מייקל פלפס בדרך לחזרה מפרישה? למעלה שנתיים וחצי נותרו עד לאולימפיאדת ריו 2016, אבל השחיין האמריקאי האגדי, מלך המדליות באולימפיאדות בכל הזמנים, עושה קולות של חזרה לבריכה, לאחר שהודיע שהוא סיים את הקריירה בתום אולימפיאדת לונדון 2012.

הלילה (בין חמישי לשישי), פלפס הצטרף בחזרה לתוכנית האמריקאית לבדיקות סמים, מה שעל פי הדיווחים מהווה את הסימן המשמעותי ביותר עד כה לכך שהוא מעוניין לשוב לשחות. הסוכנות האמריקאית למלחמה בסמים בספורט אישרה כי פלפס עבר שתי בדיקות בחודשים האחרונים.

אם לא די בכך, הרי שפלפס עצמו אמר היום לרשת AP: "אין שום דבר שחקוק בסלע לגבי הפרישה שלי. כרגע חזרתי לשחות בעיקר כדי להיות שוב בכושר, אבל נחמד להיות לצד החברים לבריכה פעם נוספת".

מייקל פלפס, שחיין אמריקאי. רויטרס
נראה אותו בבריכה ברוסיה? ובברזיל? פלפס/רויטרס

מאמנו של פלפס, בוב באומן, אמר כי הוא הפציר בשחיין לשוב לתוכנית לבדיקות הסמים על מנת להשאיר את כל האופציות פתוחות בפניו. על פי באומן, פלפס יוכל לשוב להתחרות כבר במרץ הקרוב אם יהיה מעוניין בכך.

התחרות הגדולה הבאה בעולם השחייה תהיה רק בקיץ 2015, אליפות העולם שתתקיים ברוסיה, כך שפלפס עשוי לשוב עד אז לכושר מלא אם יחזור מהפרישה. במקרה כזה, אם ישתתף בתחרות, הוא גם יוכל לבחון את מקומו ביחס לצמרת העולמית לקראת האולימפיאדה בברזיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully