וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "מעטים האמינו שבשלב הזה נהיה במקום הראשון"

14.11.2013 / 23:20

דיוויד בלאט לא הסתיר את שביעות הרצון: "ניצחון מאוד מרשים ומעורר כבוד". שחורציאניטיס: "רציתי לשחק טוב מול האקסית"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) את הניצחון הרביעי שלה ברציפות ביורוליג, הפעם עם 68:75 על פנאתינייקוס ביד אליהו. הצהובים גילו עליונות על פני האלופה היוונית לכל אורך המשחק, הובילו במשך 40 דקות וממשיכים להוליך את בית ד'. בשבוע הבא ייפתח הסיבוב השני ומכבי תל אביב תארח את קוצ'ה לבוראל ויטוריה ביד אליהו.

דייויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מעורר כבוד. בלאט/קובי אליהו

דיוויד בלאט סיכם: "אני בהחלט מרוצה מהניצחון הזה. אני לא יודע אם אנשים מבינים את זה, אבל פנאתינייקוס היא קבוצה מאוד טובה. אנחנו נמצאים בתקופה של הרבה משחקים והעייפות מדברת, אבל לבוא לשמור ברמה כמו ששמרנו הערב - זה מעורר כבוד. כרגע אנחנו במקום הראשון בבית קשה, לא הרבה חשבו שזה יקרה, אבל אנחנו כן".

"זה היה ניצחון טוב מאוד נגד יריבה מאוד נוקשה, מנוסה ורצינית. היינו צריכים להיות בטופ שלנו בשביל ליצור את הפערים שיצרנו ובכדי להחזיק בהפרש לאורך כמעט כל המשחק. היריבות בין מכבי לפנאתינייקוס היא בהחלט משהו מאוד מאוד מיוחד, זו יריבות אמיתית שאתה לא רואה בהרבה מקומות וזה נוצר מההיסטוריה המשותפת והכבוד ההדדי בין המועדונים".

בלאט המשיך ואמר: "באנו מאוד מוכנים למשחק. שמעתי איזה ילד בא ואומר שמכבי כבר לא מפחידה. תירגע, נקה את החלב מהשפתיים, תשחק בליגה קצת ותתחיל לדבר על מכבי. מכבי תהיה בסדר גם בליגה. תעשה משהו בקריירה לפני שאתה מתחיל לדבר. אני מכבד כל מה שכל אחד רוצה לומר, אבל תחשוב קצת".

המאמן הוסיף: "היינו עם חמישה שחקנים בדאבל פיגרס וכל שחקן שהיה על המגרש נתן את הטון וגם הגנה ברמה גבוהה. זה מה שהיינו צריכים כדי לנצח. פאו קולעת הרבה מחוץ לקשת ושמרנו עליהם טוב. היה משחק קשה פיזית ומנטלית, משחק קשה לאימון. זה ניצחון מאוד מאוד מרשים".

על חתימתו של ליאור אליהו הערב בהפועל ירושלים אמר המאמן: "אני שמח שהוא חוזר לשחק כדורסל. נדיר ששחקן בריא ברמתו לא ישחק עד נובמבר. אני מאחל לו רק הצלחה, הוא נתן פה שלוש עונות אחרונות, נתן הרבה מעצמו ואני מעריך את זה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ג'ו אינגלס שחקן מכבי תל אביב מול אנטוניו פוציס שחקן פנאתינייקוס. קובי אליהו
הגיעו מוכנים. אינגלס/קובי אליהו

השחקן המצטיין של מכבי תל אביב הערב, ג'ו אינגלס אמר לאחר הניצחון: "פנאתינייקוס היא קבוצה טובה, אבל אנחנו הגענו מוכנים מההתחלה. היו הרבה עליות וירידות במשחק הזה, אבל הערב שמרנו על היתרון והשגנו ניצחון חשוב מאוד".

סופוקוליס שחורציאניטיס, שפגש את האקסית אמר בסיום: ?זה היה מאבק פחות קשה ממה שחשבתי. חשבתי שהם יהיו הרבה יותר נחושים ויילחמו מולנו עם יותר תשוקה אבל לא ראיתי את זה. למרות שהפסדנו בריבאונד, שלטנו במשחק מההתחלה. זה היה משחק טוב שלנו. רציתי לשחק מצוין נגד הקבוצה הקודמת שלי אבל הדבר הכי חשוב היה לנצח במשחק קשה".

מאמן הירוקים, ארגיריס פדולאקיס הודה בסיום: "מכבי שיחקה טוב יותר והגיעה לה לנצח. היא היתה יותר רגועה, שיחקה את המשחק שלה. פספסנו כמה זריקות קלות, עשינו שגיאות בדקות חשובות. אם אתה מחטיא הרבה זריקות יש סיכוי טוב שתיקח הרבה ריבאונדים בהתקפה, אבל לא הצלחנו לעשות מזה מספיק סלים".

סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
הכי חשוב זה לנצח. שחורציאניטיס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully