וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: שלשת ניצחון לאולימפיאקוס, צסק"א הביסה

מנצאריס הציל את אלופת אירופה עם 77:79 נהדר מול זיילונה, הרוסים פירקו 46:88 את פרטיזן. גלא הפצועה ניצחה את באיירן

המחזור החמישי ביורוליג מגיע לסיומו הערב (שישי), כאשר כמעט קיבלנו בו את הפתעת העונה, לפני ששלשה של אוונג'לוס מנצאריס סידרה לאולימפיאקוס ניצחון ביתי עם הבאזר, 77:79 על זיילונה גורה מפולין. גלאטסראיי התגברה על הפציעות ועם הצגה של קרלוס ארויו ופופס מנסה בונסו גברה 74:84 על באיירן מינכן. בבית של מכבי תל אביב נאבקו שתי הקבוצות החלשות ביותר, כאשר הכוכב האדום ניצחה 77:88 את ריטאס וילנה. צסק"א מוסקבה, אחרי שני הפסדים, התעללה בפרטיזן בלגרד המסכנה עם 46:88 בבירת רוסיה. מילאנו השאירה את שטרסבורג ללא ניצחונות אחרי 72:83, עם 25 נקודות של קית' לנגפורד.

שחקן נבחרת פורטו ריקו קרלוס ארויו. AP
איזה ערב שלו. ארויו/AP

בית א'

צסק"א מוסקבה - פרטיזן בלגרד 46:88

שחיטה. אין ממש דרך יפה יותר להגדיר את מה שעשתה הענקית הרוסית לחבורה האומללה מסרביה. צסק"א הגיעה למשחק הזה עמוסת צרות, אחרי תבוסה לפנרבחצ'ה/אולקר והפסד נוסף לברצלונה וידעה שמפלה ביתית תוביל אותה לסיים את הסיבוב במאזן שלילי. ידעה ויצאה לדריסה. פרטיזן, עם הפסד רביעי בחמישה משחקים, לא היוותה יריב לרגע. הרבע הראשון הסתיים ב-10:21 לרוסים, המחצית ב-18:42 לטובתם, הרבע השלישי ב-31:69 ולקינוח הם עוד הגדילו מעט את ההפרש עד לסיום. סוני ווימס הוביל עם 18 נקודות ושמונה אסיסטים, ויטאלי פרידזון קלע 16 ברבע שעה על הפרקט, ולדימיר מיצוב סיים עם 15. בפרטיזן, רק לבוגדן בוגדנוביץ' היה מאזן נקודות דו ספרתי והוא סיים עם 13.

שחקן צסק"א מוסקבה סוני ווימס. Mikhail Serbin, GettyImages
התפוצצו. ווימס/GettyImages, Mikhail Serbin

בית ב'

מילאנו - שטרסבורג 72:83

האיטלקים עם ניצחון שני ברציפות ושלישי בסך הכול בשלב הבתים והם עשו זאת למרות הופעה לא מרשימה. הצרפתים לעומת זאת, סוגרים סיבוב עם חמישה הפסדים ואפס ניצחונות, אבל אולי יכולים להתעודד מהעובדה שההפסד הזה, בניגוד לכל אחד מהקודמים, היה בהפרש חד ספרתי בלבד. מילאנו בנתה יתרון 28:34 במחצית והצליחה לשמור עליו עד לסיום, כאשר קית' לנגפורד מפציץ 25 נקודות. לואי קמפבל עם 17 לצרפתים.

שחקן ארמאני מילאנו קית' לנגפורד. Salih Zeki Sayar, GettyImages
היה גדול על שטרסבורג. לנגפורד/GettyImages, Salih Zeki Sayar

בית ג'

אולימפיאקוס - זיילונה גורה 77:79

איזו דרמה כבירה באולם השלום והאחווה בפיראוס ובסיומה, אלופת אירופה בשנתיים האחרונות שומרת על מאזן מושלם ושוב מראה שיש לה לא תשע, אלא 90 נשמות. הפולנים החביבים, שלפני שבועיים ניצחו את סיינה ובשבוע שעבר נתנו פייט לגלאטסראיי, היו קרובים לספק את הפתעת העונה בכדורסל האירופי. הם פתחו עם 11:22 ברבע הראשון והובילו לכל אורך המשחק, עד המאני טיים. ואז התחיל האקשן.

3:34 לסיום זה עוד היה 57:65 לזיילונה. גאורגיוס פרינטזיס צלף שלשה, היוונים החלו להתעורר, אבל הפולנים לא ויתרו וקלעו סלים קריטיים. שלשה נוספת של ואסיליס ספאנוליס, 1:59 לסיום, הורידה למינוס שתיים בלבד, אלא שארווינג ווקר קלע שתיים משלו מן העבר השני. אולימפיאקוס לא התייאשה, פרינטזיס צלף עוד שלשה, ספאנוליס ירה עוד אחת ו-42 שניות לסיום היתרון עבר לאולימפיאוקס, 72:73. אוונג'לוס מנצאריס הוסיף נקודה מהקו, אבל ארון סאל תפר שלשה גדולה מהפינה עם 12.6 על השעון, 74:75 לאורחים. ספאנוליס לקח אחריות וחדר לסל כדי להניח שתיים ולהעביר את היתרון לאולימפיאקוס, אבל אף אחד מהאדומים לא ירד להגנה, כריסטיאן איינגה דהר מצד לצד ועם 2.4 שניות לבאזר הניח שתיים, 76:77.

אולימפיאקוס הזעיקה פסק זמן וקיבלה כדור מהחצי. המסירה הראשונה, לתוך אזור הצבע, נהדפה לחוץ והשעון הראה 0.9. היוונים התלוננו והמזכירות, בצדק יש לומר, החזירה את השעון ל-1.6. זה הספיק למנצאריס כדי לקבל כדור ממת'יו לוייסקי, להתייצב לרגע בפינת קשת השלוש ולירות פנימה שלשת ניצחון עם הבאזר, וואו!

פרינטזיס קלע 21, ספאנוליס 18 ותשעה אסיסטים, לוייסקי 13. בזיילונה, 18 לולדימיר דראגיצ'ביץ', 15 לסאל, 13 לאיינגה.

גלאטסראיי - באיירן מינכן 74:84

ניצחון מצוין לגלא, שסובלת ממכת פציעות בלתי נתפסת, אבל נהנתה מערב גדול של שניים ממיודענו, פופס מנסה בונסו וקרלוס ארויו והשיגה ניצחון שני ברציפות. באיירן, שנכנעה לראשונה בליגה הגרמנית עם הפסד במשחק הצמרת לאלבה ברלין, המשיכה בתקופה הרעה גם בזירה האירופית ונקלעה לפיגור 29:15 כבר אחרי רבע אחד, מה שאילץ אותה לרדוף לכל אורך הרבעים הבאים. בתחילת הרבע האחרון הטורקים הובילו ב-15, אבל שתי שלשות של לוקה שטייגר תוך 11 שניות קבעו 70:74 בלבד, 1:41 לסיום. אלא שארויו צלף שתי שלשות משלו במאני טיים וסגר עניין. הרכז הפורטו ריקני הנהדר סיים עם 18, כולן משש שלשות שקלע. הוא הוסיף שישה אסיסטים. מנסה בונסו קלע 19 והוריד 13 ריבאונדים. שבון טראוטמן היה היחיד בדאבל פיגרס בבאיירן עם 15 והוסיף שמונה ריבאונדים.

אוונג'לוס מנצאריס אולימפיאקוס. AP
הציל את אלופת אירופה. מנצאריס/AP

בית ד'

הכוכב האדום בלגרד - ריטאס וילנה 77:88

במשחק היחיד שנערך הערב בבית של מכבי תל אביב נפגשו שתי הקבוצות החלשות בבית ובעוד הסרבים שמרו על תקווה לעלות וצברו ניצחון שני ברציפות, ריטאס ממשיכה להפסיד וזה היה המשחק הרביעי בו היא יורדת מנוצחת, לאחר שהדהימה את פנאתינייקוס במחזור הפתיחה. המשחק היה צמוד ולמחצית ירדו המארחים ב-40:42. ברבע האחרון, דקות טובות של הכוכב האדום סידרו יתרון 15 עם חמש דקות על השעון ושם זה גם נגמר. יאקה בלאזיץ', עם 16 נקודות, הוביל חלוקה יפה אצל המנצחת, רנאלדס סיבוטיס ומרטינאס גצ'ביצ'יוס קלעו 17 לליטאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully